La regidora de Festes, Mariola Galiana, destaca que “hem potenciat la festa perquè ni joves ni famílies hagen de marxar-se a localitats veïnes”
Més de 10.000 persones han participat durant la vesprada i la nit del dissabte en els actes de Carnestoltes organitzats per la regidoria de Festes a la plaça de Baix amb una cercavila pel centre de la ciutat.
La festa va començar a les cinc de la vesprada amb espectacles infantils i es va prolongar fins a la una de la matinada amb música i festa. La Regidoria va entregar a la xicalla 20 premis a les disfresses més originals i en el concurs d’adults huit premis als grups i cinc individuals. En el lliurament dels diferents guardons van participar l’alcalde d’Elx, Carlos González, la regidora de Festes, Mariola Galiana, i les reines i dames de les Festes.
“Hi ha hagut disfresses molt originals i molt creatives. Hem valorat, a l’hora de concedir els premis, la creativitat i la confecció artesanal. Han estat en la festa més de 10.000 persones, la veritat és que hem tingut un gran acolliment i participació tant en la part infantil com en la grupal”, assenyala la responsable de Festes.
Mariola Galiana també destaca que “hem intentat potenciar la festa de Carnestoltes a Elx perquè ni joves ni famílies hagen de marxar-se a localitats veïnes. Hem organitzat una gran cercavila, una gran batucada, ambient circense amb malabars, tricicles i xanquers. Hem fet un capvespre de color, màgia, il·lusió i alegria per al nostre municipi”.