La regidoria de Promoció Econòmica habilita l’adreça de correu cmolina@elche.es a la qual les persones interessades a donar material o fabricar màscares han d’enviar un missatge o un formulari emplenat
L’Ajuntament d’Elx, a través de la regidoria de Promoció Econòmica, coordina les diferents accions i iniciatives d’ajuda, com a lliurament de material i fabricació de màscares, per a fer front al coronavirus que plantegen particulars, empreses, entitats o altres col·lectius amb la finalitat de canalitzar-les i de recaptar les consegüents autoritzacions administratives i sanitàries perquè aconseguisquen el seu objectiu.
Per aquest motiu, la citada regidoria ha habilitat l’adreça de correu cmolina@elx.es a la qual hauran d’enviar un missatge totes les persones interessades indicant el tipus de material que desitgen donar i la seua composició, així com la quantitat que es preveu entregar. L’Ajuntament informa que no tots els materials són vàlids per a aquesta mena d’iniciatives perquè es pot posar en perill la salut del personal sanitari.
Així mateix, la regidoria ha elaborat un formulari, que s’adjunta en aquesta mateixa comunicació, que recomana emplenar amb la finalitat de fer més efectiva i ràpida la gestió de les ajudes.
L’alcalde d’Elx, Carlos González, en nom de l’Ajuntament, vol agrair la gran disposició de nombrosos ciutadans i ciutadanes, responsables d’empreses i de diferents organismes i col·lectius que han mostrat el seu interés a col·laborar per a fer front a la pandèmia.
Així mateix, el responsable de l’Equip de Govern Municipal explica que és necessari establir controls perquè tots els productes arriben a la seua destinació en òptimes condicions d’ús i amb les consegüents autoritzacions administratives i sanitàries.