El regidor de Neteja, Héctor Díez, indica que “es tracta d’incidir en la neteja dels llocs en els quals en aquests moments es registra més afluència de ciutadans”
El regidor de Neteja, Héctor Díez, ha anunciat que l’Ajuntament i Urbaser han acordat dur a terme una reestructuració del servei municipal de neteja que passa, en primer lloc per garantir la recollida de residus diària i també la recollida selectiva, i d’altra banda, “per prioritzar, en el que es referisca a la neteja viària, l’atenció als accessos als centres de salut, consultoris mèdics, hospitals, farmàcies, mercats de proveïments i supermercats. És a dir. Les zones que en aquests moments es consideren crítiques respecte a afluència de ciutadania”.
Tal com ha explicat el responsable municipal de neteja, en tots aquests es treballarà mitjançant equips de desinfecció i d’aigualeig aplicant productes específics per a eliminar tot tipus de residus i garantir la desinfecció.
Díez ha indicat que, d’altra banda, s’ha acordat prendre mesures per a garantir que no es produïsquen contagis entre la plantilla d’Urbaser. Per a això, s’ha procedit a segmentar la plantilla i que els diferents torns no s’hi creuen de manera que es puga garantir el servei mentre es mantinga l’Estat d’Alerta.
“Des de l’Ajuntament d’Elx volem agrair a tots els treballadors i treballadores del servei municipal de neteja i a la gerència de l’empresa Urbaser l’extraordinari treball que estan duent a terme en aquests moments tan complicats”, ha destacada Héctor Díez.