Marga Antón destaca la importància que la dansa té en l’espai cultural il·licità i per això, davant la impossibilitat de dur-lo a terme ara, a causa del coronavirus, el festival que havia de començar demà queda postergat per al 29 de setembre
Des de la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament d’Elx, la seua regidora, Marga Antón, ha anunciat que totes les activitats programades en el festival “Abril en dansa” que havien de començar demà, Dia Internaconal de la Dansa, es traslladen al mes de setembre. Ara és impossible dur-les a terme a causa de la crisi sanitària provocada pel coronavirus.
“Demà, 29 de abril, se celebra a tot el món el Dia Internacional de la Dansa, una cel·lebració que tots els anys marca l’inici d’Abril en Dansa, que consisteix en una programació especial tant al Gran Teatre com a L’Escorxador, junt amb tallers formatius i “Connectats” a la Terrassa de L’ Escorxador, durant tot el mes d’abril”, ha assenyalat Antón, qui ha afegit que “donada la situació que vivim, aquestes cel·lebracions s’han traslladat a L’Escorxador per al 29 de setembre. Tindrem, per tant, un ‘Setembre en Dansa’”.
Com ha declarat la regidora “a la nostra ciutat tenim la sort de comptar amb grans professionals que impulsen la dansa, com OtraDanza d’Asun Noales, Danseu-vos de Raquel Linares, Centre Cultural La Molinera de Sonia González, així com les Escoles de Dansa Pilar Sánchez, Ana Carreño i Ilidans”.
“El nostre compromís des de l’Ajuntament amb la dansa, des del Gran Teatre i L’Escorxador, és ferm, amb espectacles de dansa nacionals i il·licitans en cada programació, i prompte tornarem a gaudir-ne sobre las taules dels nostres espais escènics. Sabem que són molts els il·licitans i il·licitanes que disfruten de la dansa, per la qual cosa és un dels pilars culturals fonamentals de la nostra ciutat i de la Regidoria de Cultura”.