L’import d’aquesta mesura adoptada ahir durant la reunió telemàtica de la Junta de Portaveus de l’Ajuntament d’Elx ascendeix a uns 15.000 euros, als quals se sumen altres 10.000 de dietes i locomoció
La Junta de Portaveus de l’Ajuntament d’Elx ha acordat donar la totalitat de les assignacions econòmiques dels grups municipals corresponents al segon semestre de l’any, uns 15.000 euros, a organitzacions que estan implicades en la lluita contra el coronavirus a la ciutat, així com 10.000 euros addicionals procedents de les despeses de dietes i locomoció de la Corporació Municipal.
La reunió de la Junta es va celebrar ahir per a avaluar l’estat de la ciutat i la dinàmica d’aquesta davant l’estat d’alarma i d’emergència sanitària, i amb la finalitat de posar en comú les diferents iniciatives que està impulsant el Govern Municipal, tant econòmiques com socials, ha explicat l’alcalde, Carlos González.
El responsable de l’executiu local ha agraït el suport dels portaveus de les diferents formacions polítiques al treball del Govern, a més de la seua preocupació per la situació de la ciutat i dels serveis públics essencials com els sanitaris o els de la Policia Local, que contribueixen a mantindre l’activitat a la ciutat.