Les persones interessades poden sol·licitar l’ajuda a través d’un formulari facilitat en la web de l’Ajuntament
L’Ajuntament d’Elx, a través de la Regidoria d’Emergències i Protecció Civil i en col·laboració amb l’àrea de Benestar Social, ha activat un servei d’assistència a domicili per a les persones majors o amb mobilitat reduïda que necessiten realitzar compres de primera necessitat en el període en el qual es mantinguen en vigor les mesures aprovades pel Reial Decret de l’estat d’alarma.
Segons ha explicat el regidor d’Emergències, Ramón Abad, “es tracta d’una proposta impulsada pel consistori amb la qual es busca evitar que els grups de risc hagen d’acudir als supermercats i exposar-se a un possible contagi del coronavirus“, i ha afegit que a més, “l‘eina permetrà atendre i recollir un inventari de tot el material donat per empreses i particulars amb la finalitat d’ajudar a les persones que més ho estiguen necessitant durant la crisi sanitària”
Les persones interessades poden sol·licitar l’ajuda a través de sengles formularis als quals es pot accedir a través dels enllaços que es mostren a continuació: