Carlos González explica que “es tracta d’aclarir la situació que s’ha generat amb la decisió adoptada que la nostra localitat romanga en la fase 0, una mesura que no entenem”
González assenyala que “treballarem perquè Elx passe com més prompte millor a la Fase 1, amb el que això comporta en termes socials i per a la reactivació econòmica de la ciutat”
En la reunió telemàtica s’analitzaran els paràmetres i els indicadors sanitaris de mesurament de l’epidèmia en la qual es troben els departaments sanitaris del municipi
L’alcalde d’Elx, Carlos González, mantindrà una reunió de treball el dilluns 11, per videoconferència, amb la consellera de Sanitat, Ana Barceló, per a analitzar els paràmetres i els indicadors sanitaris de mesurament de l’epidèmia en la qual es troben els departaments sanitaris de la ciutat.
González ha destacat que “necessitem saber quines són les causes que han provocat que el nostre departament de salut es mantinga en la Fase 0. Si coneixem aquesta informació, podrem reaccionar i prendre les mesures apropiades perquè el nostre municipi puga complir els requisits i exigències necessàries amb la finalitat de progressar i passar a la Fase 1, que representa una major obertura en l’àmbit econòmic, que considerem fonamental!”.
El responsable de l’Equip de Govern Municipal ha lamentat que Elx no puga accedir ja a la Fase 1. “Una notícia que m’inquieta i preocupa ja que teníem una expectativa raonable d’evolucionar i avançar cap a una nova situació”, ha expressat González.
“Som un dels municipis amb millors dades de capacitat sanitària i amb millors taxes epidemiològiques. Estem convençuts que complim amb els requisits tècnics. Es tracta d’aclarir la situació que s’ha generat amb la decisió adoptada que la nostra localitat romanga en la Fase 0. Una mesura que no entenem”, ha indicat el regidor il·licità.
L’alcalde ha insistit que se centrarà en “treballar perquè Elx, i tots els municipis que formen part dels nostres departaments de salut passen com més prompte millor a la Fase 1, amb el que això comporta en termes socials i, especialment, amb el que suposa per al nostre teixit econòmic, fonamentalment per als qui romanen amb les seues activitats tancades des del 14 de març”.