La sala de lectura de la Biblioteca Municipal Pere Ibarra reobri amb estrictes mesures de seguretat per a garantir la salut dels seus usuaris

La sala de lectura de la Biblioteca Municipal Pere Ibarra reobri amb estrictes mesures de seguretat per a garantir la salut dels seus usuaris

Entre les iniciatives adoptades per a evitar rebrots de coronavirus es troben la clausura dels banys o la reducció dels llocs de lectura individuals a 22 taules


La sala de lectura de la Biblioteca Municipal Pere Ibarra, situada en el Complex Cultural de Sant Josep, va reobrir les seues portes divendres passat 24 de juliol, en el seu horari habitual, amb les evidents mesures de seguretat destinades a minimitzar el risc davant possibles rebrots de coronavirus.

La normativa especial, condicionada pel patogen com no podia ser d’una altra manera, redueix a 22 els llocs de lectura individuals i l’obligatorietat per a les persones usuàries d’emprar la mascareta i desinfectar-se les mans amb gel hidroalcohòlic abans d’entrar en les instal·lacions. A més, hauran de deixar el número de telèfon per a la seua localització en cas de detectar-se algun focus de Covid-19. I, en cas d’abandonar el lloc de lectura momentàniament, s’haurà de comunicar al personal de sala amb la finalitat que la mateixa persona torne a ocupar la taula assignada, que es farà per ordre d’arribada fins a esgotar els 22 números disponibles. Els banys estaran tancats.

La Pere Ibarra reprén la seua activitat en un context de nova normalitat en el qual l’Ajuntament ha emplaçat a la responsabilitat individual de la ciutadania i a extremar les mesures profilàctiques necessàries per a no fer passos enrere.