L’Ajuntament impulsa una campanya per a generar confiança i activar l’hostaleria i el comerç de proximitat

L’Ajuntament impulsa una campanya per a generar confiança i activar l’hostaleria i el comerç de proximitat

El regidor de Promoció Econòmica, Carles Molina, anima la ciutadania a eixir al carrer per a tornar a gaudir amb tranquil·litat dels bars, restaurants i del comerç de proximitat


“Seguretat, confiança i tranquil·litat” és el lema de la campanya en la qual es destaca que “bars, restaurants, comerços, perruqueries, despatxos, serveis… Estan treballant perquè gaudis de la ciutat”


El regidor de Promoció Econòmica, Carles Molina, acompanyat per la vicepresidenta d’AESEC, Cruz Peral, i pel president del col·lectiu Hostaleria Elx, Fran Mora, han presentat aquest matí la campanya impulsada per l’Ajuntament per a activar les compres en el mercat de proximitat.
“Seguretat, confiança i tranquil·litat” és el lema de la campanya en la qual es destaca que “bars, restaurants, comerços, perruqueries, despatxos, serveis… Estan treballant perquè gaudis de la ciutat”.

“Hui presentem una campanya que va partir d’una idea d’AESEC per a dinamitzar l’economia a Elx i vam veure que era interessant incloure-hi el sector de l’hostaleria”, ha explicat Molina qui ha destacat que “creiem que per a dinamitzar l’activitat és fonamental generar confiança”.

El regidor ha indicat que “com va traslladar l’alcalde a les i als hostalers, hem estat molt tristos veient les persianes baixades, i ara és el moment de recuperar la lluentor de la ciutat. La ciutadania ha de saber que els bars, restaurants, comerços, perruqueries… obrin les seues portes i adopten totes les mesures de seguretat necessàries, per la qual cosa la clientela pot estar tranquil·la. Volem donar visibilitat a aquests serveis i traslladar el fet que són segurs”.

Molina, ha anunciat a més que des de Visitelche s’està avançant en una altra campanya per a generar confiança entre les persones que visiten la ciutat i que seran, en la seua majoria, turisme nacional.

Per part seua, Cruz Peral, ha agraït la iniciativa de l’Ajuntament i ha destacat que “l’objectiu d’AESEC és dinamitzar el xicotet comerç, el comerç de proximitat, i generar confiança entre els il·licitans i les il·licitanes i la gent que vinga de fora. En aquests moments falta alegria, i considere que podem posar el nostre granet d’arena, eixint, consumint i gaudint dels nostres carrers amb seguretat”.

Mentrestant, Fran Mora ha indicat que “des del sector de l’hostaleria estem preparats perquè els il·licitans i les il·licitanes tinguen confiança en nosaltres. Per això, hem creat un logo per a transmetre tranquil·litat a la gent i que torne als bars i restaurants, perquè són segurs”.