L’esportista viatjarà a Portugal i participarà en l’especialitat de llarga distància en el míting de Loulé que tindrà lloc del 12 al 17 d’agost
Tant l’alcalde il·licità, Carlos González, com el regidor, Vicente Alberola, li han desitjat sort en aquesta competició i l’han obsequiada amb una Dama d’Elx policromada i un llibre sobre la història de l’esport il·licità
L’alcalde d’Elx, Carlos González, i el regidor d’Esports, Vicente Alberola, han rebut a la Sala del Consell a la nadadora il·licitana, Ángela Martínez, pertanyent a l’Elx Club Natació, que estarà del 12 al 17 d’agost en la localitat portuguesa de Loulé defensant els colors de la Reial Federació Espanyola de Natació (RFEN). L’esportista ha acudit acompanyada del president del club, Jaime Sánchez, del seu entrenador i de la seua mare.
González ha expressat a l’esportista “l’immens orgull que suposa per a la ciutat comptar amb una esportista que amb tan sols 16 anys ha aconseguit ser una de les nadadores més prometedores de la seua especialitat, la llarga distància”.
Durant la trobada, tant l’alcalde com el regidor s’han interessat per la seua trajectòria esportiva, li han desitjat sort en aquesta competició i l’han obsequiada amb una Dama d’Elx policromada i un llibre sobre la història de l’esport il·licità.
Aquest míting significarà el primer certamen de l’any després de la pandèmia i la cinquena participació internacional d’Ángela Martínez, que anteriorment va estar a Xipre, en dues ocasions; a la República Txeca i Azerbaidjan. També ha destacat en proves de 200 i 400 metres estils i lliure, així com en competicions de 800 i 1500. Forma part de l’Equip Nacional 2024 de llarga distància i ha estat en els podis dels campionats d’Espanya en alevins, infantils i júnior, sent campiona en infantil, en 1500 lliure; i en aleví, en 400 lliure.