L’alcalde proposa a l’Associació de l’Empresa Familiar fer un reconeixement a les trajectòries empresarials per a estimular noves vocacions

L’alcalde proposa a l’Associació de l’Empresa Familiar fer un reconeixement a les trajectòries empresarials per a estimular noves vocacions

Carlos González, acompanyat del regidor de Promoció Econòmica, Carles Molina, va rebre ahir a l’Ajuntament la nova presidenta d’AEFA, Maite Antón, i la seua Junta Directiva


Durant la reunió es van abordar, entre altres temes, les relacions entre Elx i Alacant i, en aquest sentit, González va destacar la necessitat de cooperar en assumptes d’interés comú com les infraestructures


L’alcalde d’Elx, Carlos González, acompanyat del regidor de Promoció Econòmica, Carles Molina, va rebre ahir a l’Ajuntament la nova presidenta de l’Associació de l’Empresa Familiar de la Província d’Alacant (AEFA), la il·licitana Maite Antón, qui va acudir acompanyada de membres de la nova Junta Directiva com el director, Juan José Castón, i els vocals, Nunci Serrano, i Salvador Pérez. L’alcalde va plantejar a l’associació realitzar un acte a la ciutat en reconeixement a la trajectòria de les empreses i l’empresariat per a estimular i desenvolupar noves vocacions. Segons va assenyalar el regidor il·licità “és essencial que aquestes empreses servisquen d’espill de bones pràctiques en el qual la joventut puguen mirar-se”.

Durant la reunió, també es van abordar les relacions entre Elx i Alacant i, en aquest sentit, González va destacar la necessitat de cooperar en assumptes d’interés comú com les infraestructures. A més, González va assenyalar la importància de facilitar el relleu generacional.

La Junta Directiva, per part seua, li va traslladar a l’alcalde la importància de l’empresa familiar a Elx i, en general a tota la província, així com les finalitats de l’entitat, amb l’objectiu de sol·licitar el seu suport per a la celebració dels seus premis anuals al municipi. Aquests guardons, que compleixen enguany la seua XXV edició, tenen com a fi reconéixer la trajectòria, capacitat d’innovació i eficiència en la gestió de les empreses familiars de la província, a més de posar en valor el paper que exerceixen aquestes organitzacions com a motors econòmics per a Elx. Segons van explicar membres de l’associació la commemoració d’aquests premis coincideix amb el XXV aniversari de l’AEFA i està prevista a l’octubre si el context sanitari ho permet.

Per part seua, González va mostrar el seu suport a l’associació i va donar l’enhorabona a la nova presidenta a la qual li va desitjar sort en aquesta nova marxa.

Nova presidenta d’AEFA

La il·licitana Maite Antón va obtindre el càrrec de presidenta d’AEFA a l’octubre de l’any passat durant la celebració de l’assemblea general extraordinària a l’hotel Meliá d’Alacant. És la primera dona que presideix la patronal, una entitat sense ànim de lucre amb 25 anys d’història.