La campanya, empresa per Moros i Cristians d’Elx, va concloure en la jornada d’ahir amb la presència de la regidora de Festes, Mariola Galiana i el regidor de Drets Socials, Mariano Valera.
L’Ajuntament d’Elx, al costat de l’entitat d’assistència sanitària urgent DYA, han aconseguit reunir fins al moment 75.000 quilos de comestibles per al banc d’aliments que han habilitat amb la finalitat de pal·liar l’emergència social causada per la pandèmia
La campanya de recollida d’aliments ‘Quilos de festa’, organitzada per l’Associació Festera de Moros i Cristians, en col·laboració amb la Regidoria de Festes, ha aconseguit reunir 4.000 quilos de comestibles per a famílies vulnerables.
En la vesprada d’ahir es va clausurar la iniciativa que s’ha desenvolupat durant tot el mes de juny amb la presència del President de l’ens Fester, Julián Fernández, i de la regidora de Festes, Mariola Galiana, que van comptar amb l’acompanyament de l’edil de Drets Socials, Mariano Valera, i el coordinador de DYA, Antonio Tarí.
Mariola Galiana ha destacat que “és tot un orgull comprovar, una vegada més, l’esperit solidari dels Moros i Cristians d’Elx i de la gran família festera il·licitana. Vull agrair en nom del regidor de drets socials, Mariano Valera, i en el meu propi el tarannà humanitari i solidari de tants festers, empreses i particulars que, durant la pandèmia han tret el millor de si mateixos per a ajudar a qui més ha patit els efectes de la crisi sanitària”.
Aquests 4.000 quilos de provisions se sumen als 75.000 quilos entregats al banc d’aliments habilitat per l’Ajuntament d’Elx i DYA per a pal·liar l’emergència social causada per la COVID-19.