La quantia global de les ajudes s’incrementa en 10.000 euros respecte a l’exercici anterior per part de la Regidoria d’Igualtat
El regidor d’Igualtat de l’Ajuntament d’Elx, Mariano Valera, ha presentat les subvencions per part de l’Ajuntament d’Elx a entitats sense ànim de lucre per a la realització de programes i activitats que tinguen la finalitat de promoure la igualtat de gènere entre homes i dones.
La quantia global de les subvencions que destina el consistori il·licità per a la present convocatòria en l’exercici pressupostari és de 25.000 €, incrementant en 10.000 € la mateixa convocatòria de l’any anterior.
Les subvencions es concediran a programes dirigits exclusivament a dones amb la finalitat de contribuir i augmentar la inserció laboral del sector femení en situació o risc d’exclusió social. D’aquesta manera, també hi haurà programes enfocats a contribuir a l’empoderament de la dona, a previndre i reinserir dones en situació de vulnerabilitat, a fomentar la conciliació de la vida familiar, personal i laboral o a promoure la coeducació en igualtat de gènere.
El regidor d’Igualtat ha volgut mostrar el seu compromís per a la realització d’aquests projectes malgrat la dificultat que hi ha hagut enguany. “És molt important traure aquesta convocatòria per a poder col·laborar amb les entitats i associacions de dones i convidar-les al fet que continuen desenvolupant projectes per a la promoció de la dona i la igualtat entre homes i dones”, assegura Mariano Valera.
Les associacions i entitats interessades a presentar les seues sol·licituds poden fer-ho fins al 12 de setembre a través de la seu electrònica de l’Ajuntament, de manera telemàtica, on trobaran els documents necessaris.
A més de trobar les bases i el full de sol·licitud en aquests enllaços.
Enllaç a les BASES https://www.elche.es/wp-content/uploads/2020/08/2020_BOP-Sunvenciones-Asociaciones-Mujeres.pdf
Enllaç al full de sol·licitud https://www.elche.es/wp-content/uploads/2020/08/A187-Solicitud-subvencion-igualdad-RELLENABLE.pd