Igualtat posa en marxa una campanya per a promoure la inserció laboral de dones majors de 45 anys

Igualtat posa en marxa una campanya per a promoure la inserció laboral de dones majors de 45 anys

La iniciativa està composta per diferents vídeos que es difondran a través de les xarxes socials, així com de cartells publicitaris que es col·locaran en els autobusos de la ciutat


La Regidoria d’Igualtat, a través de Casa de la Dona, ha posat en marxa una campanya per a fomentar la contractació i la inserció laboral de dones majors de 45 anys amb la finalitat de posar en valor les seues capacitats, les seues experiències i les seues responsabilitats. Així ho ha assenyalat aquest matí el regidor d’Igualtat, Mariano Valera, que ha destacat que “aquesta iniciativa naix principalment amb la condició de pal·liar la situació de desocupació provocada per la pandèmia i minimitzar la bretxa de gènere ja existent i agreujada durant el confinament”.

El regidor de l’àrea, Mariano Valera, assenyala que “aquesta acció va dirigida a sensibilitzar el sector empresarial amb la finalitat de fomentar la igualtat d’oportunitats i la contractació d’aquest col·lectiu, un dels més afectats després de la crisi de la Covid-19”

La campanya està composta per diferents vídeos que es difondran a través de les xarxes socials, així com de cartells publicitaris que es col·locaran en els autobusos de la ciutat. Segons ha explicat el regidor, “aquesta acció va dirigida a sensibilitzar al sector empresarial amb la finalitat de fomentar la igualtat d’oportunitats i la contractació d’aquest col·lectiu, però també a la societat en general perquè es valore de manera positiva la rellevància de l’experiència i el potencial de les dones majors de 45 anys”.

“Aquest col·lectiu s’ha convertit és un dels més afectats i vulnerables després de la crisi de la Covid-19”, ha subratllat Valera, qui ha manifestat que no descarta que en un futur s’incorporen més incentius i mesures per a la contractació d’aquestes persones.