La regidora de Cultura i Joventut, Marga Antón, i el director de l’Associació de Teatre Infantil, Juan Alberti, han presentat una programació que “buscarà divertir i formar xicotets i majors”
La sala la Tramoia –situada en les antigues cotxeres del Parc de Bombers- ha presentat la seua programació que es durà a terme des d’aquest dimarts fins al mes d’abril i comptarà amb 9 obres de teatre infantil dirigides a centres educatius, des de primària fins a educació secundària, i a famílies. La novetat és que hi haurà quatre obres en valencià i es tractaran temes de caràcter social com el bullying o la soledat perquè siguen el més formatives possibles per als més xicotets.
La regidora de Cultura i Joventut, Marga Antón, i el Director de l’Associació de Teatre Infantil, Juan Alberti, han donat més detalls sobre els espectacles que es duran a terme. “La Tramoia és una sala on els protagonistes són els xiquets i les xiquetes, i per això hem creat una programació que coincideix amb el curs escolar perquè els centres educatius el puguen visitar durant la setmana i les famílies durant els caps de setmana”, ha assegurat la regidora.
L’organització anima tant a docents com a pares al fet que acudisquen a veure les obres on es respectaran totes les mesures higienicosanitàries i hi haurà un ambient segur
Antón ha volgut afegir que “igual que en la resta d’espais escènics d’Elx, les mesures que es duen a terme són molt exhaustives per a garantir la seguretat de totes les persones que hi assistisquen i per això volem animar a pares i docents al fet que confien en la cultura com un lloc segur”.
Per part seua, Alberti ha assenyalat que “hi ha un alt nivell professional de les companyies que participaran i la programació és de molta qualitat per a fer les delícies de xicalla i majors”. En els espectacles hi ha dos aspectes nous com són quatre obres que es duran a terme en valencià i unes altres que són de caràcter social.
El director de l’Associació de Teatre Infantil ha afegit que “el teatre no sols serà diversió, també serà formació. Les xiquetes i els xiquets seran partícips i s’implicaran emocionalment en com solucionar problemes”.