El portaveu de l’Equip de Govern, Héctor Díez, assenyala que aquesta iniciativa d’“aplicació immediata” possibilita als establiments prestar servei exclusivament en l’exterior dels establiments de 12 del matí a 1 de la matinada
La Junta de Govern Local ha acordat l’obertura de les terrasses a l’aire lliure en pubs i bars de copes de 12 del matí a 1 de la matinada. Així ho ha anunciat aquest matí el portaveu de l’Equip de Govern, Héctor Díez, que ha assenyalat que aquesta mesura d’“aplicació immediata” possibilita prestar servei solament en l’exterior dels establiments i ha incidit en què l’interior del local s’haurà d’utilitzar exclusivament per a l’ús del bany públic. D’altra banda, “les discoteques hauran de romandre tancades, llevat que compten amb llicència de terrassa”, ha afegit Díez.
Segons ha destacat el portaveu “és una mesura positiva que permet que alguns establiments, que s’han vist afectats per la Covid, puguen generar ingressos després de setmanes tancats”.
Díez destaca que “és una mesura positiva que permet que alguns locals, que s’han vist afectats per la Covid, puguen generar ingressos després de setmanes tancats”
Díez ha recordat que en els últims mesos, arran de la Pandèmia, l’Equip de Govern ha pres nombroses mesures de suport al sector de l’hostaleria i la restauració per a compensar la baixada de facturació en aquells establiments que van haver de tancar totalment o parcialment amb ajudes com Reactiva‘t Elx o l’exempció del pagament de la taxa d’ocupació de taules i cadires durant 2020 i 2021.