Les biblioteques municipals continuen recuperant els horaris d’atenció al públic previs a la crisi de la Covid-19.
La Biblioteca Aurelià Ibarra, en el Centre Sociocultural de Carrús, obri de nou a les vesprades. El seu horari passa a ser de 9.00 h. a 14.00 h. al matí i de 15.00 h. a 20.45 h. durant la vesprada. Romandrà tancada una hora per a procedir a la neteja.
La Biblioteca Alberto Miralles, en el Centre Social d’Altabix, roman oberta de 9.00 h. a 14.00 h. S’ha augmentat la capacitat de la seua sala d’estudi amb la instal·lació de mampares protectores. De moment continua tancada en horari de vesprada.
La Biblioteca Infantil Pep Sempere d’Altabix sí reprén la seua obertura en horari de vesprada, de 17.00 h. a 20.00 h. de dilluns a divendres.