Un veí va alertar de la presència de dues persones encaputxades enfilats a una tanca d’una finca i tots dos van fugir cap a Perleta en observar que havien sigut descoberts
La Policia Local d’Elx va detindre ahir dos homes després d’assaltar un habitatge a la Vallverda. Els fets es van produir sobre les 19.40 hores quan la unitat EOS (Equip Operatiu de Seguretat), que es trobava realitzant labors de seguretat a la zona, va ser enviada per la Sala d’Operacions (092) per causa d’un avís veïnal que alertava de la presència de dos individus encaputxats enfilats a la tanca d’una finca pròxima.
Un dels veïns va indicar a les dotacions que, en adonar-se que havien sigut vistos, havien emprés la fugida direcció al nucli urbà de Perleta, on immediatament es va iniciar la batuda coordinada amb la Guàrdia Civil. En el transcurs de la cerca, una patrulla va observar una persona saltar a l’exterior d’un xalet i dirigir-se a un vehicle, on l’esperava una segona persona, però tots dos van ser interceptats abans de poder abandonar el lloc.
Els implicats es van desplaçar en un cotxe de lloguer i entre les seues pertinences es trobaven diversos telèfons i claus d’un segon vehicle
Els implicats, que coincidien amb la descripció facilitada pel testimoni, es van desplaçar en un vehicle de lloguer i entre les seues pertinences es trobaven diversos telèfons i claus d’un segon vehicle. Els agents de la Policia Local, després de contactar amb les persones titulars de la finca i consultar telefonades relatives a sospites veïnals a les partides rurals pròximes, van procedir a la detenció de tots dos individus i trasllat fins a dependències policials.