La Regidoria de Comerç llança la primera campanya amb premis directes per consumir en els establiments de proximitat

La Regidoria de Comerç llança la primera campanya amb premis directes per consumir en els establiments de proximitat

El regidor de l’àrea, Felip Sànchez, explica que amb cada compra de més de 10 euros s’entregarà un ‘rasca’ que en aquesta ocasió pot estar premiat amb llibres o flors


El regidor de Comerç, Felip Sànchez, ha anunciat que el dia 23, aprofitant la celebració del Dia Internacional del Llibre, es posa en marxa la primera campanya de dinamització comercial amb els ‘bons comerç’ i es prolongarà fins al 15 de maig. Una campanya que se suma a la campanya de les llibreries amb un 10% de descompte en les compres.

“Comprar a Elx te premi” és la primera campanya que la Regidoria de Comerç posa en marxa amb els ‘bons de comerç’ amb l’objectiu final d’afavorir les compres en el xicotet comerç.

“Dedicarem 15.000 euros per a una sèrie de premis per comprar en el comerç de proximitat”, ha indicat el regidor, que ha explicat que en aquesta primera campanya “són 700 premis relacionats amb Sant Jordi i seran llibres o flors”.

Es tracta de 15.000 bons cupons ‘rasca’ que es repartiran en els comerços de proximitat que se sumen a aquestes campanyes. Aquests comerços adscrits entregaran un ‘rasca’ per cada compra mínima de deu euros. Un total de 700 del total de 15.000 euros estaran premiats.

“Aquesta campanya senzilla que fomenta les compres estimem que té una despesa pròxima als 150.000 euros en el comerç de proximitat durant la campanya, tenint en compte que el consum mínim és de 10 euros”, ha indicat el regidor.

Sànchez ha recordat que els comerços interessats són a temps de poder inscriure’s en la pàgina web Elx.es dirigint-se a l’àrea de Comerç. Una vegada inscrits, des de la Regidoria se’ls farà arribar els cupons perquè repartisquen entre els seus clients.

En els cupons apareixen tres missatges diferents: Un sense premi que anima a continuar consumint en el comerç de proximitat; un segon amb un premi d’un llibre valorat fins a 25 euros i un tercer de 15 euros per a gastar en floristeries.

Felip Sànchez ha aclarit que en els bons apareix el nom de la llibreria o floristeria en les quals s’ha de canviar el cupó.

“Rosa i Jordi” és la temàtica de la campanya que es posarà en marxa en els mitjans. “Amb aquesta busquem donar a conéixer aquests bons comerç per a fomentar el consum en el comerç de proximitat”, ha dit el regidor, que ha anunciat que a aquesta campanya se seguiran unes altres que es consensuaran amb les associacions de comerciants.

Els comerços que participen en aquestes campanyes estaran identificats amb un cartell.