L’Ajuntament entrega els premis a les iniciatives emprenedores del mes

L’Ajuntament entrega els premis a les iniciatives emprenedores del mes

Els projectes premiats se centren en l’atenció personalitzada al client en serveis de telefonia, la moda fabricada amb materials reciclats i ecològics, i l’assessorament en energies renovables i tractaments de l’aigua


L’Ajuntament ha entregat aquest matí els premis a les iniciatives emprenedores del mes. Els projectes se centren en l’atenció personalitzada al client en serveis de telefonia, la moda fabricada amb materials ecològics, i l’assessorament en energies renovables i tractaments de l’aigua.

El regidor de Promoció Econòmica, Carles Molina, ha destacat que “Elx és una ciutat amb molt de talent i amb molt d’ímpetu, es nota que l’emprenedoria il·licitana està més viva que mai”.

Als premiats com a “Emprenedor del Mes” se’ls concedeixen diversos reconeixements com un premi en metàl·lic de 1.000 euros, que haurà de ser destinat a l’activitat emprenedora. A més, obtenen descomptes i assessoraments per part de CEEI Elx, JOVEMPA, el Parc Científic de la UMH, AESEC, la Cambra de Comerç i Terciari Avançat.

Carles Molina, regidor de Promoció econòmica, destaca que “Elx és una ciutat amb molt de talent i amb molt d’ímpetu, es nota que l’emprenedoria il·licitana està més viva que mai”

La premiada del mes de gener és Ainhora Navarro, amb el projecte ‘SmartCenter’. Aquesta empresa abasta un ampli catàleg de serveis i de venda de telefonia i d’electrònica que ofereix marques exclusives. El jurat ha valorat la relació qualitat-preu, la diversitat de productes i el servei postvenda.

Quant al mes de febrer, M. Oneida Román ha creat ‘Laüd Recycled Footwear’. Aquesta dirigeix la seua activitat al disseny, a la fabricació i a la comercialització de moda fabricada 100% amb materials reciclats i ecològics Made in Spain. El jurat ha valorat la sostenibilitat mediambiental que presenta.

La premiada del mes de març és Eva María Menargues amb el projecte ‘Energyk Water’. Aquest se centra en l’assessorament, la venda, la instal·lació i el manteniment d’energies renovables i tractaments d’aigua. El jurat ha valorat el projecte per la seua innovació i contribució al desenvolupament sostenible.

A causa de la pandèmia, aquest lliurament de premis es fa de manera trimestral i a final d’any hi haurà una xicoteta gala amb tots els premiats.