L’Ajuntament inicia els treballs de millora de l’hort de Qüerna a Altabix

L’Ajuntament inicia els treballs de millora de l’hort de Qüerna a Altabix

El regidor de Parcs i Jardins, Héctor Díez, afirma que “es reposaran huit palmeres i es plantaran huit més, per tant, s’està reforestant aquest important hort d’Elx”


L’Ajuntament d’Elx ha iniciat els treballs de millora de l’hort de Qüerna a Altabix, cedit en part a l’Associació de Veïns d’Altabix per al desenvolupament de l’activitat agrícola.

Héctor Díez, regidor de Parcs i Jardins, ha afirmat que “es reposaran huit palmeres i es plantaran huit més, per tant, s’està reforestant aquest important hort d’Elx”.

A més, l’actuació es completarà amb el llaurat de l’hort i el tractament sanitari corresponent per a protegir-lo de les plagues i amb la corresponent poda que millore l’aspecte visual de l’hort.

Aquesta mesura forma part dels treballs que està realitzant la Regidoria de Parcs i Jardins per a millorar i repoblar els horts amb l’objectiu d’assegurar el seu futur.