Concentració contra la violència masclista

Concentració contra la violència masclista

Els regidors i regidores de l’Equip de Govern Héctor DíezEsther Díez, Felip Sànchez i Patrícia Macià, van assistir a la concentració que els dies 25 de cada mes, en la plaça de Baix, duu a terme la Coordinadora Feminista en repulsa contra tota mena de violència contra les dones.

Durant l’acte s’ha procedit a la lectura d’un manifest en el qual s’ha recordat que la fi de l’estat d’alarma i de les restriccions han provocat un repunt dels casos de violència de gènere.

Una vegada més, les feministes han fet una crida “als homes i dones per a acabar amb la xacra de la violència masclista que roba la vida de dones i menors com a terrorisme masclista que és”.

Durant la concentració, hi ha hagut paraules de record per a Alicia, la funcionària de justícia assassinada a la Foia en passat mes de novembre, un crim encara sense resoldre. Amics i familiars han assistit a la concentració per a exigir justícia.