Els regidors de Turisme, Carles Molina, i de Seguretat Ciutadana, Ramón Abad, van donar la benvinguda als auxiliars de platja divendres passat en la Prefectura de la Policia local on van signar un contracte dotat de 80.277 per la Generalitat i de 22.735 euros pel consistori
L’Ajuntament d’Elx ha contractat 18 auxiliars de platges per a fer tasques d’informació i suport sobre les mesures davant la covid en el litoral il·licità durant aquest estiu.
Els regidors de Turisme, Carles Molina, i de Seguretat Ciutadana, Ramón Abad, van donar la benvinguda als joves divendres passat en la Prefectura de la Policia local on van signar un contracte dotat de 80.277 euros per la Generalitat Valenciana i de 22.735 euros pel consistori.
Segons ha explicat Molina “els joves contractats rebran durant els últims deu dies de juny formació sobre les mesures de seguretat i protecció que han de traslladar a turistes i persones usuàries de les platges”.
Les contractacions seran per un període de tres mesos i hauran d’iniciar-se i finalitzar en el període comprés entre el 28 de juny i el 18 de setembre.
En concret, les funcions dels llocs seran les de vetlar pel compliment de les mesures de distanciament social tant en la zona seca com en els accessos; fer tasques emmarcades en l’àmbit de la comunicació i informació del document de Guia de Platges Segures; col·laborar en el control d’accés i aforament de platges; col·laborar amb els ens gestors a ordenar i planificar un adequat gaudi del bany, així com notificar les incidències a la Policia local a través de les comunicacions que els seran entregades.