Mobilitat inicia l’asfaltat del carrer Sant Vicent per a completar l’actuació de millora

Mobilitat inicia l’asfaltat del carrer Sant Vicent per a completar l’actuació de millora

La regidora de l’àrea, Esther Díez, destaca que la previsió és que el carrer torne a obrir-se a la circulació dilluns i assenyala que s’està realitzant l’últim pas de l’actuació en aquesta via per a eixamplar les voreres i garantir la seua accessibilitat


Mobilitat ha iniciat hui l’asfaltat del carrer Sant Vicent per a completar l’actuació de millora. La regidora de l’àrea, Esther Díez, ha informat que “s’està realitzant l’últim pas de l’actuació en aquesta via per a eixamplar les voreres i garantir la seua accessibilitat”.

“Aquesta obra, en la qual prèviament Aigües d’Elx va escometre la millora de la xarxa de clavegueram i aigua potable, forma part del procés de modernització de diversos carrers del centre; en concret, aquesta actuació va ser l’última a iniciar-se, el mes d’abril, i després de l’asfaltat, està previst que la circulació es reòbriga dilluns que ve”, ha indicat Díez.

La regidora ha recordat que “l’objectiu de la modernització d’aquests carrers del centre històric i Raval cerca garantir una accessibilitat total a les persones amb mobilitat reduïda, així com fomentar el trànsit per als vianants, en el marc del pla centre i l’estratègia Elx2030”.

En total, la Regidoria de Mobilitat ha invertit 370.000 euros en la millora d’aquestes vies, mentre que la d’Aigües d’Elx supera els 625.000 euros.