L’Ajuntament dona la llicència per a l’enderrocament de dos blocs desallotjats de Palmerars amb la finalitat d’afavorir la normalització del barri

L’Ajuntament dona la llicència per a l’enderrocament de dos blocs desallotjats de Palmerars amb la finalitat d’afavorir la normalització del barri

El portaveu de la Junta de Govern, Héctor Díez, assenyala que l’objectiu és que la demolició dels edificis 21 i 23 del carrer Llimoner s’execute en l’últim trimestre de l’any


La Junta de Govern Local (JGL) ha aprovat hui l’enderrocament dels edificis 21 i 23 del carrer Llimoner al barri dels Palmerars.

Tal com ha explicat el portaveu de la JGL, Héctor Díez, “des de la passada legislatura, l’Equip de Govern està treballant amb l’Institut Valencià de l’Habitatge per a l’enderrocament d’aquests dos edificis dels Palmerars amb el propòsit d’afavorir la normalització del barri i eliminar dos blocs que ja havien sigut desallotjats i que, en aquest moment, no són més que un focus de problemes al barri “. Segons el parer del regidor, la seua eliminació permetrà continuar avançant en la remodelació dels Palmerars i en la seua normalització.

Amb aquesta llicència d’obra, l’Ajuntament ja fa el pas definitiu perquè l’EVHA (Entitat Valenciana d’Habitatge i Sòl) puga executar el contracte d’enderrocament que està en licitació. S’espera que els enderrocaments es puguen executar en l’últim trimestre de l’any.

També de l’àrea d’Urbanisme, la JGL ha aprovat un total de tretze llicències d’obres, “cosa que posa de manifest el moment de reactivació de l’urbanisme motivat per les activitats de construcció i rehabilitació d’habitatges en el nostre municipi”, ha indicat el portaveu.

D’altra banda, la JGL ha procedit a ampliar el projecte d’execució de renovació de columnes d’enllumenat en el terme municipal d’Elx. Per al lot 1 s’ha proposat una ampliació del termini d’un mes i, en el cas del lot 2, es proposa ampliar el termini en dos mesos fruit de la dificultat en el subministrament de les noves columnes que s’han d’instal·lar.

“Aquesta actuació està permetent renovar totes les columnes d’enllumenat de places importants, tant al nucli urbà com a les pedanies, i actualment està executant-se a l’Hort de la Cuerna”, ha assenyalat Díez.