L’alcalde d’Elx destaca en els premis Alce la creativitat i el talent de les empreses de publicitat com a elements clau per a eixir de la crisi

L’alcalde d’Elx destaca en els premis Alce la creativitat i el talent de les empreses de publicitat com a elements clau per a eixir de la crisi

Carlos González i el regidor de Promoció Econòmica, Carles Molina, assisteixen durant la vesprada del divendres al lliurament dels guardons en les instal·lacions d’IFA


“Sou un sector fonamental, la vostra creativitat, la capacitat d’innovar i el talent són clau per al procés de reconstrucció econòmica en el qual ens trobem en aquest moment. Comptem amb tots vosaltres com un element determinant en un moment en el qual necessitem sumar esforços i molt de talent per a eixir d’aquesta situació tan difícil”, ha expressat l’alcalde d’Elx, Carlos González, durant l’obertura de la gala dels premis ALCE, organitzada per l’Associació 361º amb el suport de l’Ajuntament il·licità i el patrocini de Visitelche.

L’alcalde il·licità, que va acudir acompanyat pel regidor de Turisme i Promoció Econòmica, Carles Molina, va agrair al president de l’Associació, Ángel González, la decisió de celebrar la gala a Elx, concretament en un espai a l’aire lliure de la Institució Firal Alacantina (IFA), en la qual es van guardar totes les mesures de seguretat, i va donar l’enhorabona als assistents “per la resiliència que heu demostrat al llarg d’aquests 14 mesos duríssims de pandèmia”.

L’agència Gettingbetter s’alça amb el gran premi Alce 2021 en una gala que reconeix el treball de les agències de publicitat i comunicació de la província d’Alacant

Tant l’alcalde com el regidor van participar en el lliurament de guardons i, en concret, Carlos González, es va encarregar d’entregar els Alces d’Honor, que en aquesta ocasió han correspost a dos referents del sector publicitari a la província d’Alacant, Paco Muntaner i Pedro Picatoste.

Per part seua, el president de 361º va recordar el titular amb el qual van voler reflectir el sentiment del sector davant la pandèmia: “Fotre”. “Un missatge que a diferència d’uns altres, gastats i repetitius, en aquells dies deia una gran veritat i cridava les coses pel seu nom”, va assenyalar Ángel González.

El president dels publicistes va agrair el suport de l’Ajuntament il·licità i de l’organisme autònom Visitelche, i va manifestar a continuació que “espere que servisca d’exemple perquè l’administració pública secunde més iniciatives d’un sector, moltes vegades oblidat, que de veritat ho necessita i que és molt rellevant per a la generació de valor i per al desenvolupament econòmic de la província”.

ALCE X2

Els premis ALCE van adoptar enguany el lema “ALCE X2” com a manera de resumir l’esperit d’un esdeveniment que enguany s’ha proposat recuperar el temps perdut valorant i premiant l’esforç de les agències participants durant els dos últims anys, tal com explica l’associació. L’edició número 19 no es va poder celebrar a causa de la pandèmia.

La gran guanyadora de la nit va ser l’agència GettingBetter que, a més de fer-se amb el Gran Premi Alce amb la seua campanya “No More Matildas” va aconseguir 5 ors, 9 plates i 1 bronze.

L’altra agència destacada de la nit amb el mateix número d’Alces va ser Grupoidex, amb un total de 16 Alces repartits en 2 ors, 5 plates i 9 bronzes.

Així mateix, va destacar el treball de l’agència Utopicum, que va recollir 11 Alces, repartits en 4 ors, 4 plates i 3 bronzes.

Per part seua, Sapristi Décom es va fer amb 7 guardons, repartits en 4 ors, 1 plata en i 2 bronzes.

Unes altres de les agències que van veure reconeguda la seua labor durant la gala amb diferents Alce van ser Cacahuete Comunicación (3), Yerno (3), NitsNets Creative (1), Dinamicbrain (1), Underdog Creative Studio (1) i Grupo Antón (1).

La gala va ser presentada per Berta Collado i Miki López i el jurat va estar compost per Alba Vence (chief creative officer en FCB&Fire Spain); Xisela López (directora creativa executiva en Sra.Rushmore); Sito Morillo, (chief creative officer en Mono Madrid); i Víctor Blanco (director creatiu executiu de PS21). El president del Jurat ha sigut José Luis Moro (soci fundador i director general creatiu en Pingüino Torreblanca).

EL PALMARÉS

Categoria Joves Realitzadors:

Alce d’Or – María Díaz, Rebeca Nieto, Adrián Piqueras, Lucía Galiana i María Candela de la UMH per “Feel the Love”.

Categoria Joves Creatius:

Alce d’Or – Antonella Barsaglini Sánchez i Laura Sanchís Oliver de la UA per “Postales de tu segunda piel”.

Alce de Plata – Omar Cortés i Maria Gómez de la UA per “Alicante Suena Muy Diferente”.

Alce de Bronze – Álvaro Jiménez Rodríguez i María Victoria Martínez Molina de la UA per “Cueva Working”.

ODS: Sostenibilitat i Medi Ambient:

Alce d’Or – Sapristi Décom per “Plàstic Fresquet”.