Els negocis podran inscriure’s fins al 20 de desembre en la seu electrònica de l’Ajuntament i hauran d’aportar tres fotos de les seues façanes decorades
La Regidoria de Comerç ha convocat la segona edició del concurs d’aparadorisme nadalenc, que reparteix 6.000 en premis. El regidor de l’àrea, Felip Sànchez, ha explicat que l’objectiu del concurs ‘Mira el Nadal’ és que comerciants i hostalers engalanen els seus locals durant la celebració de les festes per a posar en valor aquests sectors.
S’han establit dues categories diferenciades: comerç i hostaleria, i els negocis interessats podran inscriure’s des de l’11 fins al 20 de desembre en la seu electrònica de l’Ajuntament. Per això, hauran d’aportar tres fotos de les seues façanes decorades.
Quant als premis, en cada categoria hi haurà un primer premi valorat en 1.500 euros, un segon premi de 800 euros, un tercer premi de 400 euros i diversos premis accèssit de 150 euros.
El jurat, en la seua tasca de selecció dels establiments premiats més ben decorats, valorarà fonamentalment l’originalitat, el muntatge, la complexitat, l’estètica, la creativitat, l’ambientació nadalenca, la sostenibilitat i l’atractiu comercial, ha detallat el regidor.
“Busquem, a més d’estimular la creativitat dels comerciants, fomentar l’atractiu dels carrers del municipi per a la ciutadania i per als visitants de l’àrea d’influència, alhora que es promouen les compres en comerços minoristes del nucli urbà i de les pedanies il·licitanes.”, ha explicat Felip Sànchez.
“Volem animar els comerciants i els hostalers al fet que engalanen i decoren l’interior dels seus locals durant la celebració de les festes nadalenques i, per descomptat, la nostra intenció és enviar un missatge de suport i de confiança a aquests sectors, que han passat per moments difícils durant la pandèmia. Aquest concurs ha vingut a motivar-los, a creure en les seues possibilitats, a creure en el producte que realitzen cada dia, en el servei que ofereixen a la seua clientela”, ha afegit Sànchez.