La Regidoria de Comerç obri la venda dels bons de consum “Reactivem”, amb els quals la ciutadania obté descomptes del 50% en establiments adherits a la campanya

La Regidoria de Comerç obri la venda dels bons de consum “Reactivem”, amb els quals la ciutadania obté descomptes del 50% en establiments adherits a la campanya

La compra i el bescanvi de bons es podrà realitzar fins al dia 31 de gener o fins a esgotar existències, per a potenciar les compres al comerç local i per a reforçar la campanya de rebaixes


El regidor de Comerç, Felip Sànchez, ha anunciat que a partir de hui està oberta la venda dels bons de consum “Reactivem”. Amb aquests bons, als quals la Regidoria destina 120.000 euros, la ciutadania obté descomptes del 50% en compres de fins a 200€ en establiments adherits a la campanya.

“Amb aquesta campanya donem suport al comerç de proximitat, al comerç local, donem suport a l’hostaleria il·licitana, i reforcem la campanya de rebaixes perquè es consumisca a la nostra ciutat, als nostres barris i a les nostres pedanies”, ha explicat Felip Sànchez, el regidor de l’àrea.

L’edil ha explicat que la venda de bons es podrà realitzar fins al 31 de gener o fins a esgotar existències en elxbonoconsumo.es, on es podran triar bons per valor màxim de 200 euros dels quals el consumidor només pagarà la meitat. Es podrà triar entre bons de 20, 50, 100 i 200 euros D’igual manera, el bescanvi als establiments adherits podrà realitzar-se fins al 31 de gener.

Elx bons consums

En aquest sentit, Sànchez ha anunciat que “per a les persones majors de 65 anys que puguen tindre alguna dificultat amb els tràmits en línia, posarem dos dies d’assistència personalitzada perquè puguen realitzar la compra d’aquests bons”. Aquesta assistència personalitzada es realitzarà en el centre Social polivalent de Carrús els dies 12 i 13 de gener de 10.00 a 14.00.

Així mateix, Felip Sànchez ha recordat que el termini d’inscripció per a aquells establiments que encara no s’hagen adherit a la campanya continua obert fins al 20 de gener, i ha recalcat que aquesta campanya suposarà un “impuls al consum il·licità”.