La campanya de bons ‘Reactivem’ mobilitza més de 239.000 euros al comerç i a l’hostaleria d’Elx

La campanya de bons ‘Reactivem’ mobilitza més de 239.000 euros al comerç i a l’hostaleria d’Elx

El regidor de l’àrea, Felip Sànchez, destaca que l’Ajuntament va posar a disposició del consumidor 120.000 euros que han sigut canviats per prop de 1.600 persones als 415 establiments adherits a la iniciativa


La campanya de bons ‘Reactivem’, posada en marxa per la Regidoria de Comerç de l’Ajuntament d’Elx juntament amb la Federació Alacantina de Comerç de la Pime (Facpyme), que ha permés adquirir en comerços de la ciutat productes per valor de 20, 50, 100 o 200 euros, ha sigut tot un èxit. Així ho ha destacat el regidor de l’àrea, Felip Sànchez, que ha valorat positivament aquesta primera edició juntament amb el president de FacpymeCarlos Baño.

El regidor ha recordat que es van oferir 240.000 euros en forma de bons dels quals l’Ajuntament va posar a disposició del consumidor 120.000 euros que han sigut canviats per prop de 1.600 persones als 415 establiments adherits a la iniciativa, que va donar principi a mitjan desembre i es va prolongar durant el Nadal fins al passat 31 de gener.

Sànchez ha qualificat d’“un gran èxit la campanya de bons per la gran demanda i l’interés generat entre la ciutadania, la qual cosa ha portat a esgotar en un menor termini de l’esperat la promoció, amb l’adquisició de 3.349 bons de consum, per un valor total de 239.750 euros”.

El regidor avança que a causa del gran èxit d’aquesta acció s’està treballant juntament amb Facpyme per a tornar-la a dur a terme enguany i anuncia que s’incrementarà la partida en la pròxima edició

A causa d’aquest gran acolliment, el regidor ha avançat que es donarà continuïtat a aquesta iniciativa enguany i ha anunciat que s’incrementarà la partida que es destina a aquests bons. Així mateix, ha agraït la col·laboració de Facpyme durant tot el procés.

Segons ha assenyalat Sànchez, els bons més utilitzats han sigut els de 20 i 50 euros. Per sectors, el de moda i complements és el que més vals ha emés coincidint amb l’època de rebaixes, seguit pel d’electrodomèstics i d’hostaleria.

Per la seua part, Bany ha incidit en què els resultats de la campanya han sigut satisfactoris per a promocionar i ajudar a l’hostaleria i al comerç local pal·liant els efectes econòmics de la pandèmia i ha agraït a l’Ajuntament que haja apostat per la seua organització per a dur a terme aquesta acció. “Estem treballant de la mà de l’Ajuntament per a desenvolupar juntament amb la Generalitat i la Diputació més bons de consum perquè amb aquesta mena d’iniciatives s’ajuda tant als comerciants com al ciutadà”, ha puntualitzat.