La Regidoria de Mobilitat Sostenible posa en funcionament a Pere Joan Perpinyà l’estació número 56 de Bicielx

La Regidoria de Mobilitat Sostenible posa en funcionament a Pere Joan Perpinyà l’estació número 56 de Bicielx

La regidora de l’àrea, Esther Díez, comenta que prompte començaran les obres del carril bici a l’avinguda i que connectarà amb el que ja existeix a l’avinguda Alcalde Ramón Pastor


La regidora de Mobilitat Sostenible, Esther Díez, juntament amb el regidor de Turisme i Promoció Econòmica, Carles Molina, ha inaugurat a Pere Joan Perpinyà l’estació número 56 de Bicielx, l’última d’aquesta fase d’ampliació.

“Hem decidit situar una nova estació a Pere Joan Perpinyà perquè d’ací a poc començaran les obres d’aquest carril bici al llarg de tota l’avinguda que connectarà amb el que existeix actualment a l’avinguda Alcalde Ramón Pastor i que seguirà fins a l’institut de l’Assumpció”, ha explicat Díez, que ha afegit que “els veïns del Pla comptaran amb aquesta nova infraestructura ciclista, segura i segregada”.

D’altra banda, l’edil de l’àrea ha anunciat que al llarg de l’any augmentarà el nombre de punts ciclistes amb, almenys, dos més i que, en cas d’aconseguir els fons Next Generation el servei comptaria amb 55 estacions noves.

“El que hem aconseguit és que tot el veïnat del nucli urbà compte en la proximitat amb una estació i que en el seu dia a dia puguen fer un ús quotidià per a desplaçar-se a centres d’estudi i de treball“.

A més, la regidora ha destacat que la bicicleta “siga un mitjà de transport que la gent utilitze de manera habitual i així deixar el cotxe a casa amb la contribució que això té de manera personal perquè guanyem en salut i és un dels models de transport més sostenibles“.

Díez ha recordat que el cost de Bicielx és de 36 euros a l’any i ha animat tots els il·licitans i il·licitanes a utilitzar el servei.