La campanya ‘Eixir de Nit’, de la Regidoria de Neteja i d’Urbaser, aconsegueix tres premis al ‘Smile festival’ de publicitat

La campanya ‘Eixir de Nit’, de la Regidoria de Neteja i d’Urbaser, aconsegueix tres premis al ‘Smile festival’ de publicitat

La campanya ‘Eixir de Nit’ impulsada per l’Ajuntament d’Elx i per Urbaser (anterior adjudicatària del servei de neteja a Elx) amb la finalitat de conscienciar la ciutadania sobre la necessitat de respectar l’horari en el qual el fem s’ha de depositar en els contenidors ha rebut tres premis al Festival Internacional de Publicitat ‘Smile festival’.

La campanya, realitzada per l’agència il·licitana Render ha obtingut els premis a la millor creativitat en la web, a la millor execució de campanya publicitària i a la millor estratègia en campanya en xarxes socials.

Imagen del premio

Tal com ha recordat l’edil de Neteja, Héctor Díez, “Jo isc de nit. Tire el fem de 9 a 11 de la nit” tenia per objecte conscienciar la ciutadania sobre la necessitat de depositar el fem als contenidors en l’horari establit (de 9 a 11 de la nit) amb la finalitat d’evitar als veïns i a les veïnes males olors i una mala imatge de la ciutat.

“El que proposàvem a la ciutadania amb aquesta campanya eren plans per a eixir de nit i així complir amb l’objectiu de ser fidel a l’horari que correspon per a tirar el fem per a així garantir que el servei la recull puntualment i no perjudiquem la resta de veïns si la tirem fora d’hora.

D’una forma simpàtica, la campanya donava a conéixer l’horari de tirar el fem i “més que una obligació, el presentàvem com una oportunitat per a realitzar qualsevol altre pla, com és el cas de traure el gos, eixir a córrer o fer alguna telefonada”.