‘Com més a prop, més bo’, la campanya promoguda per Desenvolupament Rural per a promocionar les fruites i verdures il·licitanes d’estiu

‘Com més a prop, més bo’, la campanya promoguda per Desenvolupament Rural per a promocionar les fruites i verdures il·licitanes d’estiu

L’edil de Desenvolupament Rural, Felip Sànchez, destaca la importància d’ “insistir en la necessitat de consumir productes de proximitat per una qüestió de qualitat i de sostenibilitat”


La Regidoria de Desenvolupament Rural ha llançat la campanya ‘Com més a prop, més bo’, dirigida a promocionar i posar en valor les fruites i verdures il·licitanes típiques de la temporada estival com el meló d’Alger, el meló, la bresquilla, les figues i bacores, les tomaques o la remolatxa.

La campanya, que arranca el pròxim 20 de juny, s’estructura en tres fases: una primera genèrica que abasta tots els productes, una segona dedicada a les figues i bacores i una tercera centrada en el meló.

Felip Sánchez, edil de l’àrea, ha destacat en la roda de premsa celebrada al Saló de Plens la importància d’ “insistir en la necessitat de consumir productes de proximitat per una qüestió de qualitat i de sostenibilitat”.

L’acció comunicativa, desenvolupada per l’agència Cocolate, arranca el pròxim 20 de juny i posa en valor productes típics de la temporada estival com el meló d’Alger, el meló, la bresquilla, les figues i bacores, les tomaques o la remolatxa

Al Camp d’Elx tenim la sort de comptar amb una gran varietat de fruites i verdures de la millor qualitat. Comprant aquests productes, no sols estem fent costat als productors locals, sinó que també estem cuidant el medi ambient en ser productes de quilòmetre zero”, ha assenyalat Sánchez.

A més, el regidor ha destacat que “els productes de proximitat com els del Camp d’Elx es recullen i consumeixen en el moment òptim, per la qual cosa tenen un sabor més intens i una major aportació nutricional”, i ha afegit que “el seu consum també contribueix a disminuir els intermediaris, el transport i, en definitiva, la petjada de carboni”.

El responsable municipal ha estat acompanyat per Saray Selva i Paloma Planelles, directores creatives de Cocolate, l’agència que ha desenvolupat la campanya. Sànchez espera comptar amb la col·laboració de les fruiteries i botigues d’alimentació del municipi i es durà a terme mitjançant cartelleria impresa en diversos suports, xarxes socials i mitjans de comunicació locals.