Felip Sànchez, edil de l’àrea, ha assenyalat que es repartiran entre aquestes 800 bosses de roba d’estil ‘tote bag’ amb diferents missatges inspirats en els clàssics de la literatura que es donaran a cada client que compre un llibre
L’edil de Comerç, Felip Sànchez, ha presentat una campanya per a fomentar les compres a les llibreries il·licitanes aprofitant el període estival. La Regidoria repartirà entre totes elles 800 bosses de tipus ‘tote bag’ amb diferents missatges que, inspirant-se en grans obres de la literatura, conviden els lectors i les lectores a fer les seues compres a les llibreries locals. Per cada llibre adquirit el client rebrà un d’aquests complements.
Com ha indicat Sànchez, “l’estiu és una època molt propícia per a la lectura i volem que les nostres llibreries premien els seus clients amb una bossa que, precisament, porta missatges de conscienciació sobre el paper tan fonamental que aquestes tenen”.
El regidor a més ha afegit que “les llibreries són comerç de proximitat i tenen tots els seus avantatges com ara el tracte personal, l’atenció especialitzada, un espai on triar lectura sense presses i l’oportunitat de trobar també obres d’autors locals i edicions de llibres que en altres àmbits no es troben, com a les grans superfícies o les plataformes en línia”.
Les bosses estaran disponibles a partir de la setmana vinent a les llibreries de la ciutat, que les repartiran als seus clients per la compra de llibres fins a fi d’existències.