Carlos González acompanyat de Carles Molina, regidor de Promoció Econòmica, ha destacat que “potenciar aquests canals amb clients i ciutadans ha de ser una prioritat perquè milloren les relacions i generen oportunitats de negoci
Carlos González, alcalde d’Elx, ha inaugurat juntament amb Carles Molina, edil de promoció econòmica, la primera edició de “WhatsApp Day Elx: Oportunitats de negoci amb WhatsApp de tercera generació” que s’ha celebrat a les instal·lacions de Grup Soledad al Parc Empresarial de Torrellano.
‘WhatsApp Day Elx’ ha sigut organitzat per l’Ajuntament d’Elx juntament amb la consultoria Soluciona IT de Grup Soledad on 12 ponents de les empreses capdavanteres del sector han compartit la seua visió i han explicat com les noves tecnologies conversacionals poden generar nous negocis i millors relacions amb els ciutadans.
Durant la inauguració, González ha felicitat els organitzadors i ha afirmat que “aquest WhatsApp Day Elx posa en relleu el caràcter innovador i emprenedor que ens caracteritza als il·licitans” i ha afegit que “potenciar aquests canals amb clients i ciutadans en el context en el qual ens trobem ha de ser una prioritat, perquè es converteixen en eines extremadament útils en qualsevol estratègia de comunicació i en una gran oportunitat perquè els negocis cresquen més “.
La jornada ha mostrat principalment les oportunitats que brinda la tercera generació de WhatsApp, la versió més potent, que uneix les tasques de la plataforma amb altres aplicacions de missatgeria per a potenciar les comunicacions.
Aquest esdeveniment ha reunit els majors experts d’aquesta eina que ja va per una tercera generació plena de funcionalitats com pagar, instal·lar xatbots o automatitzar missatges
A més, comença ja a integrar una sèrie de funcionalitats que faran possible en poc temps des de classificar les nostres converses fins a poder pagar amb l’eina, perquè permet automatitzar missatges, instal·lar xatbots i integrar aplicacions imprescindibles per a qualsevol mena de negoci o d’organització que vulga tindre presència digital.
Des del 19 de maig, està disponible per a qualsevol organització sense dependre d’algun dels distribuïdors oficials de WhatsApp.
Uns altres dels temes més destacats que s’han abordat durant la jornada han sigut les estratègies que es poden implantar en les organitzacions, els aspectes legals de l’ús de WhatsApp en les empreses, com ajudar el ciutadà de manera automàtica o com llançar un projecte utilitzant aquesta xarxa social.