“Una qüestió espaciotemporal”, la campanya de la Regidoria de Comerç per a promocionar les botigues locals en les rebaixes

“Una qüestió espaciotemporal”, la campanya de la Regidoria de Comerç per a promocionar les botigues locals en les rebaixes

L’acció comunicativa es compon de huit esquetxos rodats en entorns i comerços locals i interpretats per còmics de l’associació il·licitana Magma Comedy


El regidor de Comerç, Felip Sànchez, ha presentat la campanya de rebaixes d’estiu dirigida a la promoció del comerç de proximitat il·licità. Segons l’edil “la campanya ressalta la immediatesa i la proximitat que tenen les botigues de sempre, cosa amb la qual altra mena de superfícies no poden competir”.

Sota el nom d’“Una qüestió espaciotemporal”, la Regidoria de Comerç utilitza el toc humorístic per a fer reflexionar sobre el procés de compra unint-lo a situacions quotidianes i amb referències molt il·licitanes. Jugant amb el concepte d’espaciotemporalitat, es fa referència al fet que comprar al comerç de proximitat requereix menys temps i, per tant, es pot utilitzar el temps restant per a gaudir d’altres activitats.

En la mateixa línia, Juanan García, director creatiu en Yerno (empresa encarregada del desenvolupament de la campanya), ha assenyalat que el comerç local “té com a avantatges diferencials la immediatesa i l’experiència de ciutat” i que “eixos avantatges els hem volgut resumir en el concepte espaciotemporalitat”.

El regidor de l’àrea, Felip Sànchez, assenyala que “aquesta iniciativa ressalta la immediatesa i la proximitat que tenen les botigues de sempre, cosa amb la qual altra mena de superfícies no poden competir”

La campanya es compon de huit esquetxos rodats en entorns i comerços locals i interpretats per còmics de l’associació il·licitana Magma Comedy. El seu president, Julián Martínez, ha agraït que es tinguen en compte els còmics locals per a aquesta campanya.

La difusió es realitzarà a través de xarxes socials, falques de ràdio, publicitat exterior, televisions locals i autobusos urbans.