Visitelche posa en marxa l’administració electrònica des de l’1 de juliol

Visitelche posa en marxa l’administració electrònica des de l’1 de juliol

El regidor de l’àrea, Carles Molina, destaca que “aquest nou servei, permet que la relació entre Visitelche i els ciutadans siga més eficaç, còmoda i eficient”


L’Administració electrònica arranca des de l’1 de juliol en Visitelche. A partir de demà la ciutadania podrà realitzar tots els procediments i tràmits administratius en línia, des de qualsevol dispositiu, sense necessitat d’acudir físicament a les oficines de Visitelche o de l’OMAC. El regidor de l’àrea, Carles Molina, destaca que “aquest nou servei, permet que la relació entre Visitelche i els ciutadans siga més eficaç, còmoda i eficient”.

El nou sistema digital possibilitarà agilitar tràmits, presentar tota la documentació a Visitelche a través d’internet, tindre més control sobre els expedients, acurtar esperes, reduir el consum de paper i complir amb la llei, que obliga les administracions públiques a prestar i utilitzar aquest nou servei d’acord amb la Llei 11/2007 d’accés electrònic dels ciutadans als serveis públics, que estableix que la digitalització dels processos administratius és un dret de la ciutadania.

Per a poder utilitzar el sistema i operar via electrònica és necessari tindre un certificat digital, que es pot sol·licitar en qualsevol de les oficines OMAC, en Correus i a les organitzacions autoritzades per a la seua expedició.