Comerç celebra l’èxit de la campanya publicitària de Sant Jordi, que ha obtingut dos premis Alce d’or per la seua creativitat

Comerç celebra l’èxit de la campanya publicitària de Sant Jordi, que ha obtingut dos premis Alce d’or per la seua creativitat

Els guardons es van entregar divendres passat 15 de juliol en una gala que es va celebrar a l’hotel Hort del Cura i en la qual l’Ajuntament d’Elx va obtindre el guardó a l’Anunciant de l’Any, per ser l’entitat que més premis ha aconseguit amb diferents campanyes en les dues dècades del festival


La campanya publicitària de Sant Jordi de la Regidoria de Comerç ha obtingut els màxims guardons en les categories de Copy (redacció publicitària) i Gràfica Premsa i Revistes dels premis Alce.

El regidor de Comerç, Felip Sánchez, ha manifestat que se sent “molt satisfet” per el “gran èxit” de la campanya publicitària impulsada per la Regidoria i desenvolupada per l’agència Sapristi Decom amb motiu del dia de Sant Jordi, que ha obtingut dos guardons d’Or en la XX edició dels premis Alce que atorga l’Associació 361 de publicistes de la província d’Alacant.

Aquests premis, als quals van concórrer 140 projectes, es van entregar divendres passat 15 de juliol en una gala que es va celebrar a l’hotel Hort del Cura i en la qual l’Ajuntament d’Elx va obtindre el guardó a l’Anunciant de l’Any, per ser l’entitat que més premis ha aconseguit amb diferents campanyes en les dues dècades del festival.

“L’important és que el missatge del valor del comerç local, més concretament de les llibreries de barri, transcendisca, que cale en el públic“. La creativitat és una forma altament efectiva per a traslladar missatges d’interés social i els copies i gràfiques de la campanya desenvolupada per Sapristi per a promocionar la compra en llibreries locals compleixen perfectament amb eixe objectiu”, ha assenyalat Sánchez.

En aquest sentit, l’edil ha afegit que “les peces compten amb missatges carregats de poesia i que fan picades d’ullet a grans obres de la literatura universal, gèneres literaris i personatges. Una idea molt original capaç d’arribar al públic i de complir els objectius de la Regidoria, com demostren els guardons que ha obtingut la idea desenvolupada per Sapristi”.

A més, l’edil ha ressaltat “la importància de llançar campanyes de conscienciació amb missatges potents i diferents, que puguen posar en valor el comerç de proximitat com a suport de l’economia local i com a forma de consum responsable”, i ha recordat que “en aquests moments també tenim en marxa la campanya Una qüestió espaciotemporal per a promoure la compra en el comerç local durant el període de rebaixes”.

Informació sobre la campanya de Sant Jordi

La campanya de Sant Jordi desenvolupada per Sapristi, composta per quatre creativitats diferents relacionades amb grans obres de la literatura universal, va tindre a l’abril una primera etapa de difusió en ràdio, xarxes socials, mupis i posteriors d’autobusos i continua aquest estiu amb la distribució de bosses de disseny (tote bags) a les llibreries locals per a animar la ciutadania a la compra de llibres en la temporada estival.