La dotació policial va trobar a l’interior d’un pis 11 grams de cocaïna i aquesta detenció es va produir mentre els agents s’encarregaven de la protecció d’una dona que havia sigut víctima de violència de gènere
La Policia Local d’Elx va detindre en la nit del diumenge 26 de juny un home de 36 anys per un delicte contra la salut pública i per tindre una ordre de detenció.
La detenció es va produir després que una patrulla encarregada de la protecció d’una víctima de violència de gènere observara casualment com la dona entrava en un edifici residencial a Carrús, cosa que va alçar les sospites dels agents.
La dotació policial sabia que l’exparella d’aquesta dona comptava amb una ordre d’allunyament en vigor i una altra de detenció pel trencament de la primera i, per això, van procedir a interessar-se per la situació de l’afectada per a així confirmar que estiguera fora de qualsevol situació de risc.
Després de tocar a la porta del pis en reiterades ocasions sense resposta, una veïna va advertir que uns desconeguts estaven eixint pel pati interior.
En eixe moment, els agents van sol·licitar una patrulla policial de suport que va interceptar dos homes que tractaven de fugir pel pati de llum d’un immoble confrontant i se’ls va intervindre una motxilla que era propietat de l’exparella de la dona víctima de violència de gènere.
Tot seguit, els policies van inspeccionar l’interior del pis i van descobrir una pasta compacta de color blanc, presumptament, de cocaïna base de quasi 11 grams. A més, al mateix lloc es van trobar diversos elements com a bàscules de precisió, llibretes amb anotacions i altres objectes propis de la distribució i el consum d’estupefaents, així com una certa quantitat de diners fraccionaris.
La resta dels presents van assenyalar ser consumidors de drogues, que les estaven consumint a l’habitatge i que desconeixien qui era el seu propietari. Per això, es va procedir a localitzar l’amo, que va indicar d’una banda, que desconeixia la presència d’aquestes persones en ella, a més de no haver autoritzat en cap moment la seua ocupació.
L’home va ser arrestat i traslladat a dependències policials.