La Policia Local deté tres joves acusats de robar i agredir dues persones

La Policia Local deté tres joves acusats de robar i agredir dues persones

Els agents van localitzar els sospitosos i van observar com un d’ells tirava al sòl la cadena que havia arrabassat minuts abans


La Policia Local d’Elx va detindre en la matinada del passat 13 d’agost tres joves com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb força. Sobre les 02.50 hores, la Unitat Canina (UCAN) de Policia Local va ser alertada per dos homes que van informar que als voltants del carrer Alpujarra havien sigut víctimes d’un robatori.

Segons fonts de la policia, tres joves s’haurien aproximat a les víctimes, van començar una conversa i els van forçar a entregar-los el que portaren davant l’amenaça de ser agredits amb una arma blanca. Tot seguit, els altres dos implicats haurien colpejat un dels afectats, li van causar lesions lleus i li van arrabassar la cadena, un rellotge i alguns diners en metàl·lic.

Una vegada facilitada la descripció dels autors, va començar la cerca dels individus, que van ser localitzats a la rodalia del parc Jaume I. Un dels presumptes agressors va arribar a llevar-se una cadena que portava al coll i la va llançar al sòl en veure els agents.

Entre els objectes que portaven hi havia diverses cadenes i un bo de transport a nom d’un tercer. Els presumptes autors, de 20, 19 i 18 anys, van ser detinguts i traslladats a dependències policials.