La Regidoria de Comerç destina prop de tres milions d’euros a la nova campanya de bons de consum

La Regidoria de Comerç destina prop de tres milions d’euros a la nova campanya de bons de consum

L’edil Felip Sànchez manifesta que “volem que la iniciativa servisca de suport a l’economia local i també a l’economia personal dels il·licitans i les il·licitanes”, per la qual cosa es renova el conveni amb FACPYME per a desenvolupar la iniciativa


La Regidoria de Comerç de l’Ajuntament d’Elx destinarà prop de tres milions d’euros a la nova campanya de bons de consum al municipi, que constarà de dues fases. La primera, subvencionada per la Diputació amb 547.815 euros, arrancarà amb la captació d’establiments a partir del 30 d’agost, mentre que del 5 al 25 de setembre els consumidors podran gastar els bons. En la segona fase, que serà sufragada amb 902.000 euros en total d’aportació municipal, els bons podran comprar-se del 20 d’octubre al 13 de novembre.

La primera edició duta a terme a l’inici de l’any, en la temporada de rebaixes, amb una inversió municipal de 120.000 euros, va generar 240.000 euros de vendes en establiments i serveis de la localitat

Igual que en la campanya anterior, els bons tindran un valor de 20, 50, 100 i 200 euros i podran adquirir-se mitjançant una pàgina web. La meitat del valor d’aquestos l’aportarà la Regidoria gràcies a la subvenció provincial. Les marques d’Elx que poden adherir-se a la iniciativa són autònoms i micropimes de màxim deu treballadors. Per a aquesta nova campanya dels bons de consum d’Elx, la Junta de Govern Local ha renovat en data de hui el conveni de col·laboració amb FACPYME.

“Volem que la iniciativa servisca de suport a l’economia local i també a l’economia personal dels il·licitans i de les il·licitanes”, ha manifestat el titular de Comerç, Felip Sànchez, que ha assenyalat que a causa de la crisi energètica i la inflació actual, des de la Regidoria es pretén reforçar el sector comercial, hostaler i de serveis d’Elx, “però també la ciutadania”, perquè del que es tracta, ha explicat, “és que puga consumir fàcilment i que realitze les seues compres amb aquests bons”.

Sànchez ha recordat que cada persona pot adquirir un valor màxim de 200 euros. I ha augurat que aquesta nova edició dels bons serà igual de reeixida i de major impacte que l’anterior en desenvolupar-se en una època on les famílies afronten molts pagaments. No en va, el responsable municipal ha valorat com un èxit la primera campanya duta a terme a l’inici de l’any, en temporada de rebaixes, amb una inversió de 120.000 euros per part de la Regidoria: “Vam arribar a generar 240.000 euros de vendes”, ha destacat Sànchez.