Elx es converteix en protagonista del prime time de La 1 de TVE amb MasterChef Celebrity

Elx es converteix en protagonista del prime time de La 1 de TVE amb MasterChef Celebrity

La ciutat es va bolcar en l’enregistrament del programa que es va emetre en la nit del dilluns


Elx va ser protagonista en la nit del dilluns del conegut i reeixit programa de televisió MasterChef Celebrity que en la setena temporada de la seua versió amb celebrities ha triat la mil·lenària ciutat de les palmeres per a la seua prova d’exteriors.

L’emblemàtic centre històric de la ciutat i el Jardí Artístic Nacional de l’hort del Cura han sigut els escenaris on han cuinat els concursants d’enguany, entre els quals es troben personatges i artistes tan coneguts com Norma Duval, Lorena Castell, Nico Abad, Xavier Deltell o María Zurita, entre altres.

Aquest monumental espai en ple Palmerar d’Elx, declarat Patrimoni Mundial de la UNESCO des de l’any 2000, va acollir els enregistraments de la prova d’exteriors fa uns mesos. El programa íntegre, emés el 19 de setembre en La 1 de Televisió Espanyola, inclou una gran quantitat d’imatges de molts dels recursos turístics de la ciutat, que a partir del 20 de setembre també es podrà veure en RTVE Play.

Tal com és habitual en la dinàmica del programa, després del cuinat inicial, els participants es van desplaçar a Elx, on van cuinar per a alguns convidats, entre empresaris del sector i representants de la ciutat i la província, un menú que es va revelar durant l’emissió del programa. L’inici de la prova d’exteriors, on es van realitzar les presentacions, va transcórrer enfront del Palau d’Altamira i la basílica de Santa Maria, i després els concursants es van desplaçar fins al jardí hort del Cura.

Aquesta emissió en directe, ha suposat un immens aparador publicitari de la ciutat, perquè durant més d’una hora s’han estat contemplant imatges idíl·liques de la ciutat amb una audiència d’uns 1,5 milions de persones, que va aconseguir una quota de pantalla pròxima al 16%.

A més de l’impacte turístic des de VisitElche es valora molt positivament també l’impacte econòmic que aquestes produccions provoquen a la ciutat. I és que es calcula que durant el rodatge del programa, més d’un centenar de persones entre els aspirants, l’equip de producció, el muntatge i diverses empreses implicades, van estar durant dos dies a la ciutat.

VisitElche, sota la supervisió de Turisme Comunitat Valenciana, va coordinar i va atendre cadascun dels detalls que, des de la productora del programa Shine Ibèria, es van anar demandant per a completar l’emissió del programa des de la nostra ciutat.