Visitelche organitza cinc accions promocionals amb agents, periodistes i empresaris turístics

Visitelche organitza cinc accions promocionals amb agents, periodistes i empresaris turístics

“Aquestes iniciatives són essencials per a reforçar el posicionament turístic d’Elx tant a l’àmbit nacional com internacional, a més contribueixen a la diversificació i comercialització dels diferents productes turístics i a la desestacionalització de l’oferta durant tot l’any”, diu l’edil Carles Molina


Visitelche, que des de finals de la setmana passada i fins a aquest divendres atén quatre grups d’agents, periodistes i empresaris turístics i anticipa unes jornades corporatives a Santiago de Compostel·la.

Tal com ha explicat l’edil de Turisme, Carles Molina, “aquestes accions s’emmarquen dins de la programació d’activitats promocionals de destí que realitza Visitelche en coordinació amb altres administracions com és el cas del Patronat de Turisme Costa Blanca, Turespaña, la Xarxa de Ciutats AVE o el Spain Convention Bureau”.

L’activitat va començar el passat dia 20 d’octubre amb la visita de dos periodistes francesos que treballen per a diverses revistes especialitzades en el segment de càmping i complexos turístics que es distribueixen tant a França com a Espanya. A més de visitar la ciutat també van estar allotjats a la Marina Resort, un referent del nostre municipi a l’àmbit internacional en aquesta mena d’establiments d’allotjament i d’oci turístic.

També durant el passat cap de setmana, els dies 21 i 22 d’octubre, Elx Convention Bureau va participar en la “Jornada Corporativa Nacional” organitzada pel Spain Convention Bureau celebrada a Santiago de Compostel·la, on va tindre lloc una important trobada professional de les principals empreses organitzadores de viatges per al segment corporatiu (event planers). Una gran oportunitat per a continuar promocionant el destí Elx en el mercat de congressos i reunions.

El dimarts dia 25 i continuant amb la promoció d’aquesta tipologia d’allotjament, Visitelche va atendre un grup d’empresaris de càmpings de la província de Girona durant el seu recorregut de visites a diferents municipis de la província amb instal·lacions de càmping i complexos de primer nivell. A més de visitar les instal·lacions de la Marina Resort, també van poder conéixer de primera mà els recursos turístics més significatius de la ciutat que a priori poden ser d’interés per als usuaris d’aquesta mena d’allotjament com el Palmerar, les platges o les rutes pels espais naturals i el Camp d´Elx.

Durant tota la jornada del dimecres 26 d’octubre, Visitelche en col·laboració amb la Regidoria d’Esports va rebre la visita de tres agents turístics provinents dels països nòrdics especialitzats en turisme esportiu. Principalment el motiu de la seua visita va ser conéixer les instal·lacions esportives de primer nivell de la nostra ciutat que estan preparades per a acollir esdeveniments i estades esportius d’equips de diferents disciplines provinents del nord d’Europa. A més també van dedicar part de la seua visita a conéixer els recursos i productes turístics del nostre destí que són complementaris a la seua activitat principal.

Finalment, el dijous 27 d’octubre, el departament de promoció de Visitelche en col·laboració amb a l’OET de Mèxic i la Xarxa de Ciutats AVE, centrarà la seua atenció amb la visita de quatre periodistes mexicanes de diferents mitjans d’aquest país, que estan realitzant un viatge per a conéixer els atractius turístics d’algunes ciutats de la Comunitat Valenciana connectades amb tren d’alta velocitat amb Madrid, de manera que puguen ser incloses en circuits turístics emesos des de Mèxic cap a Espanya. L’itinerari d’aquesta visita té un enfocament dirigit cap al producte cultural, amb principal rellevància dels tres Patrimonis UNESCO, la xarxa de museus, el centre històric de la ciutat i el Palmerar. Elx forma part com a destí de ple dret de la Xarxa de Ciutats AVE des de febrer de 2021 i porta col·laborant amb la Xarxa des de juny de 2014 com a destí adherit.

“Aquestes accions de promoció són essencials per a reforçar el posicionament turístic del destí tant a l’àmbit nacional com internacional, a més contribueixen a la diversificació i comercialització dels diferents productes turístics i a la desestacionalització de l’oferta durant tot l’any”, ha conclòs Molina.