La Denominació d’Origen i la Regidoria de Desenvolupament Rural envien caixes de Magrana Mollar a ‘influencers’ que sumen més de 4 milions de seguidors

La Denominació d’Origen i la Regidoria de Desenvolupament Rural envien caixes de Magrana Mollar a ‘influencers’ que sumen més de 4 milions de seguidors

La protagonista de l’última campanya de la DOP, Alaska, al costat del padrí de l’any passat, José Ribagorda, o de la periodista il·licitana, Mónica Carrillo, també rebran aquest obsequi


El Consell Regulador de la Denominació d’Origen de la Magrana Mollar d’Elx, amb el suport de la Regidoria de Desenvolupament Rural de l’Ajuntament d’Elx, ha enviat un centenar de caixes amb el producte estrela del Camp d’Elx a personalitats populars i influencers vinculats amb el món de la gastronomia, la nutrició i l’esport que sumen més de 4 milions de seguidors en les seues xarxes socials.

A més, aquestes caixes de magranes també arribaran a altres personalitats populars com ara Alaska, protagonista de l’última campanya promocional de la Denominació d’Origen, al costat del padrí d’honor de la temporada 2021/2022, el periodista José Ribagorda, de la periodista il·licitana Mónica Carrillo o de la periodista Pepa Fernández, que va visitar Elx fa anys per a dedicar el seu programa de ràdio a la magrana mollar d’Elx.

L’enviament està compost per una caixa de 5 quilos de magranes d’Elx i inclou una postal que fa al·lusió a les característiques que converteixen la magrana mollar d’Elx en ‘La reina de totes les magranes’.

El president de la DOP de la Granada Mollar d’Elx, Francisco Oliva, i el regidor de Desenvolupament Rural de l’Ajuntament d’Elx, Felip Sànchez, han assistit a l’envasament de les caixes i han destacat la importància que tenen aquesta classe d’accions per a donar a conéixer aquesta fruita.

Oliva explica que “d’una banda, volem tindre un detall amb la gent que en tots aquests anys ha tingut alguna mena de relació amb la magrana mollar d’Elx, mentre que en el cas de les persones amb les quals no existeix aquesta vinculació tan estreta, allò que pretenem és acostar-los la nostra magrana, que puguen gaudir-la i que comproven per elles mateixes les seues qualitats”.

Per part seua, el regidor de Desenvolupament Rural de l’Ajuntament d’Elx, Felip Sànchez, ha assenyalat que aquesta iniciativa s’emmarca dins del conveni de promoció que té la Regidoria amb la Denominació d’Origen Protegida de la Magrana Mollar d’Elx amb la finalitat de promoure aquesta varietat única i impulsar el seu consum.

En aquest sentit, Felip Sànchez ha apuntat que aquest enviament de caixes de magranes “permet relacionar les qualitats tan bones de la magrana mollar d’Elx amb persones que difonen aquestos valors i també és una manera d’agrair-los aquesta vinculació, la notorietat que ens han donat i donar-la a conéixer a altres persones que sabran apreciar les seues característiques”.