Visitelche promociona el municipi il·licità com a destinació turística en una jornada directa a París i a la Fira INTUR de Valladolid

Visitelche promociona el municipi il·licità com a destinació turística en una jornada directa a París i a la Fira INTUR de Valladolid

Visitelche va participar el dijous 17 de novembre en una Jornada MICE a París que va congregar el sector del turisme de reunions, incentius, congressos i exposicions per a promocionar el destí Elx de manera directa amb el mercat francés.

Es tracta d’una jornada organitzada pel Spain Convention Bureau amb la col·laboració de l’Oficina Espanyola de Turisme a París a la qual van acudir un total de 15 Convention Bureau, i que va tindre lloc a l’Ambaixada Espanyola a París. Visitelche va mantindre reunions amb representants d’empreses del sector MICE situades a França, agències que cada any busquen nous destins per a desenvolupar els seus congressos i on Elx s’ha presentat com a destinació singular i patrimonial, ben connectada amb França i amb instal·lacions turístiques de primer orde. El format de l’esdeveniment ha consistit en una presentació dels diferents destins que participen en aquesta acció de promoció i un taller amb reunions B2B amb format “Speed Dating”.

De la mateixa manera, Visitelche és present a la Fira Internacional del Turisme d’Interior INTUR que té lloc a Valladolid del 17 al 20 de novembre, on es donen cita empreses, institucions públiques i professionals dels diferents àmbits del turisme d’interior. Visitelche, sota el paraigua de Turisme Comunitat Valenciana, pretén portar l’oferta turística d’Elx al mercat castellanolleonés.

La fira INTUR, que enguany celebra la seua edició número 25, compta amb un format que estableix una clara diferenciació entre les activitats per a professionals i la part destinada al visitant. Així, el dia 17 va tindre lloc INTUR Negocis, que va aglutinar totes les activitats professionals i del divendres 18 al diumenge 20 tindrà lloc INTUR Viatgers, que estarà centrada en propostes per al públic final. S’afavoreix així tant el treball dels operadors turístics i de les agències com el dels destins, que poden adaptar la seua participació al perfil del seu interlocutor i aconseguir una major eficiència dels recursos i l’organització d’agendes.

En INTUR Negocis, el mercat de contractació turística INTUR B2B s’ha tornat a convertir en el motor de la jornada del dijous 17, exclusiva per a professionals del sector amb acreditació prèvia. S’han donat cita al voltant de 70 operadors turístics, agències, destins i empreses proveïdores de serveis procedents d’Alemanya, els EUA, Portugal, Rússia, Països Baixos, Itàlia, l’Argentina, Bèlgica, Corea del Sud, etc. El turisme de negocis i reunions (MICE) comptarà amb la participació de l’Elx Convention Bureau al costat d’altres Convention Bureau nacionals, allotjaments, espais per a esdeveniments, ciutats i destinacions.

En INTUR viatgers destins, empreses i col·lectius professionals es donaran cita des del divendres 18 i presentaran les seues opcions per a viatjar. L’objectiu de Visitelche és mostrar en aquesta fira la diversitat que ofereix la ciutat com a a turisme cultural, d’interior, industrial i gastronòmic, que inclou una atractiva proposada de turisme actiu.

Es tracta d’una trobada molt interessant, on cal tindre en compte els quasi 2,5 milions d’habitants de Castella i Lleó i els 400.000 de població urbana que suma solament Valladolid. En el període de 2019, 3.154 castellanolleonesos van visitar l’Oficina de Turisme, que representen un 3,3% del total de visitants a aquesta.