L’edil de Festes, Mariola Galiana, dona la benvinguda i agraeix al Pare Noel que haja avançat la seua arribada amb l’objectiu d’arreplegar tots els desitjos dels xiquets del municipi
La Gran Desfilada del Pare Noel se celebrarà el dissabte 17 de desembre a partir de les 18.30 hores i eixirà des de l’avinguda de Novelda. La regidora de Festes, Mariola Galiana, ho ha recordat acompanyat del mateix Papà Noel, que ha avançat la seua arribada Elx “amb l’objectiu d’arreplegar tots els desitjos dels xiquets del municipi”, ha dit l’edil, que li ha donat la benvinguda i li ha agraït la seua ràpida presència: “Moltes gràcies per haver acceptat la meua invitació i avançar el teu llarg viatge a la nostra ciutat, t’esperàvem amb alegria i entusiasme”.
Papà Noel farà acte de presència en la Gran Desfilada “carregada d’il·lusió i amb la qual els xicotets gaudiran d’una manera molt especial”, ha agregat l’edil, amb els seus rens màgics i en una impressionant carrossa amb el seu trineu. A més, l’esdeveniment comptarà amb més de mig centenar d’elfs patinadors que efectuaran piruetes per a delícia del públic infantil, que podrà interactuar amb xanquers i amb diferents personatges nadalencs.
Igualment, les reines i les dames de les comissions festeres “es convertiran màgicament en noranta precioses elfes que obriran camí al Pare Noel”, ha expressat Galiana, que ha afegit que els personatges més estimats de Disney com Mickey i Minnie seran presents amb una gran carrossa. També participaran acròbates i pallassos del Circ Vintage, ballarines de ‘El trencanous’, soldats de plom, fades màgiques i estreles de Nadal.
“Els xiquets i les xiquetes d’Elx han d’haver sigut molt bons, perquè el Pare Noel ens meravellarà amb tota la fantasia del seu món màgic”, ha manifestat la responsable municipal. Mentre que, per part seua, el mateix Pare Noel ha declarat que ha avançat el seu viatge per a realitzar els preparatius de la desfilada amb la Regidora i per a convidar els xiquets a aquesta: “Fins aleshores, vull demanar-vos que sigueu molt molt bons, us espere dissabte que ve”.
L’esdeveniment arrancarà a les 18.30 hores des de l’avinguda de Novelda i seguirà la mateixa ruta de l’any passat fins al Palau d’Altamira per a major esplendor i vistositat d’aquest
La ruta que seguirà la Gran Desfilada serà la mateixa que en 2021 per a major esplendor i vistositat, donat l’èxit en aquella ocasió. Eixirà des de l’avinguda de Novelda, a l’altura del Centre Cívic Francesc Cantó, i discorrerà pels carrers Jordi Joan i Blasco Ibáñez, per a, a continuació, creuar el pont d’Altamira i finalitzar al costat del Palau homònim, on se li entregarà la clau màgica de la ciutat amb la finalitat que en la vetlada del 24 de desembre puga entrar a les cases i deixar els regals. En finalitzar la Desfilada, i fins a les 22.00 hores, Galiana ha dit que els xiquets podran conéixer en persona i fer-se fotos amb el Pare Noel i, a més, podran entregar-li les seues cartes de desitjos.
A més, l’edil ha assenyalat que la Caseta del Pare Noel, instal·lada a la Fira i al Mercat del Nadal del passeig de l’Estació, obrirà les seues portes el diumenge 18 de desembre, d’11.00 a 14.00 i de 17.00 a 21.00 hores; els dies 19, 20, 21 i 22, de 17.00 a 21.00; el divendres 23, d’11.00 a 14.00 i de 17.00 a 21.00; i el dissabte 24, d’11.00 a 14.00 hores.
“Pare Noel, estem desitjosos que aquest pròxim dissabte faces una entrada triomfal a Elx, moltes gràcies i bon Nadal”, ha conclòs la titular de Festes.