Comerç impulsa una campanya de Sant Valentí que redefineix l’‘amor modern’ basat en les relacions entre les botigues i els seus clients

Comerç impulsa una campanya de Sant Valentí que redefineix l’‘amor modern’ basat en les relacions entre les botigues i els seus clients

El regidor de l’àrea, Felip Sànchez, presenta la iniciativa que vincula amb un toc d’humor els conceptes de ‘relació oberta’, ‘solteria’, ‘monogàmia’, ‘poliamor’ i ‘relació a distància’ a les relacions personals entre el venedor i el comprador


L’amor no és com fa dècades, ha canviat molt. És variat, plural i divers i això es trasllada al comerç tradicional en les relacions amb els seus clients. Per aquest motiu, la Regidoria de Comerç de l’Ajuntament d’Elx ha posat en marxa la campanya “L’amor modern al comerç de tota la vida” amb la qual s’ha creat el diccionari de la RAE (Redefinint l’Amor a Elx), que amb un toc d’humor uneix els conceptes més habituals de l’amor i les relacions personals que es duen a terme entre botigues i clients.

L’edil de l’àrea ha presentat la iniciativa, que es difondrà tant amb mupis com per xarxes socials, i ha explicat algunes de les definicions. Per exemple el terme ‘relació oberta’ significa “unió entre una botiga i la seua clienta que prefereix el comerç local però a vegades pot caure en la temptació de fer match amb un clic”; ‘la solteria: “la persona que no es casa amb cap establiment i va provant de botiga en botiga”; ‘la monogàmia’: “la relació que té el client amb el bar de tota la vida i no vol canviar”; ‘el poliamor’: “relació estable entre diverses persones. Naix en llocs oberts de ment com els mercats”; o la relació a distància: “vincle que es crea entre qualsevol persona i un altre comerç que està fora del seu àmbit però que vol conéixer perquè li han parlat molt bé d’aquest”.

L’edil anima a acostar-se al comerç de proximitat no sols aquest dia sinó la resta de l’any perquè aquestes classes d’amor es mantinguen als establiments “perquè al final són part viva de la nostra vida, del nostre paisatge urbà, emocional i experiencial”

“Aquesta campanya s’allunya dels codis típics i tòpics de Sant Valentí. És integradora, moderna i diferent”, ha explicat el regidor, que ha destacat que amb aquesta iniciativa es trasllada en un to humorístic les relacions en la societat moderna a les del comerç tradicional que hui dia té diferents llaços amb cada classe de client.

 

L’edil ha animat a acostar-se al comerç de proximitat no sols el dia de Sant Valentí “sinó la resta de l’any perquè aquestes classes d’amor es mantinguen als establiments i es continuen engrandint amb la nostra presència perquè al final són part viva de la nostra vida, del nostre paisatge urbà, emocional i experiencial”.