L’alcalde i l’Associació de Moros i Cristians d’Elx entreguen els trofeus dels campionats i concursos Mig Any 2023 a la plaça del Raval
L’Associació de Moros i Cristians d’Elx ha entregat els trofeus del Mig Any 2023 durant una trobada festera que ha tingut lloc a la plaça del Raval i que ha comptat amb la presència de l’alcalde, Carlos González. A l’acte també ha assistit el president de l’Associació, Julián Fernández; el capità moro, Alfonso Ortega; el capità cristià, José Mazón; i el banderer de l’Associació, Fernando Rodríguez, així com representants d’entitats festeres i públic assistent.
Els nombrosos participants han realitzat posteriorment un passacarrer fins a la plaça Mariano Antón, on s’ha realitzat l’exaltació dels nous càrrecs festers al carrer Trinquet al costat de la seu.
L’alcalde, Carlos González, ha felicitat l’Associació de Moros i Cristians per organitzar un brillant Mig Any que cada vegada té més arrelament a la nostra ciutat i atrau més veïns i veïnes a participar d’aquesta festa, molt important en el calendari festiu local.
Els primers classificats en els diferents campionats han sigut la comparsa Abbasies en el VI concurs de postals nadalenques 2022 i en el campionat de parxís, la comparsa Estudiants en el XLI Campionat de Sarangollo; la comparsa Caballeros Halcones en el XLI campionat de dominó; la comparsa Las Huestes de Califa en el XLI campionat de “chinchón” i en el XXXII I campionat de dards; la comparsa Filà Boscos en el XXIII campionat de pesca “Ricardo Álvarez”; i la comparsa Musulmanes Almoávides del bàndol moro i la comparsa Caballeros Halcones del bàndol cristià en el XXXIX Campionat de futbol Mig Any 2023.
Enguany Paqui Martínez de la comparsa Las Huestes de Califa del bàndol moro i Loreto Mazón de la comparsa Caballeros Templarios del bàndol cristià han sigut les primeres classificades del XXIX Concurs de Caps-Filà agost 2022.