Alejandro Soriano Serrano, guanyador del concurs fotogràfic ‘La ciutat que tu vols’ sobre la futura Agenda Urbana d’Elx

Alejandro Soriano Serrano, guanyador del concurs fotogràfic ‘La ciutat que tu vols’ sobre la futura Agenda Urbana d’Elx

Alejandro Soriano Serrano, ganador del concurso fotográfico ‘La ciudad que tú quieres’ sobre la futura Agenda Urbana de Elche


Alejandro Soriano Serrano ha sigut el guanyador del concurs fotogràfic en Instagram ‘La ciutat que tu vols’ relatiu a la futura Agenda Urbana d’Elx, convocat per l’Ajuntament a través de la Regidoria de Gestió Tributària i Financera i Fons Europeus.

La regidora de l’àrea, Patricia Macià, acompanyada per la coordinadora de la Regidoria, Inmaculada Sánchez, que ha agraït als participants el seu interés per captar imatges del municipi que reflectisquen la seua actual fortalesa o les seues aspiracions de cara a l’Agenda Urbana d’Elx, ha felicitat Soriano i li ha al Consistori el premi del concurs: un iPad.

El concurs ‘La ciutat que tu vols’ tanca la primera fase de l’elaboració de l’Agenda Urbana d’Elx, que és un document que serveix per a planificar a mitjà i a llarg termini l’activitat municipal i que busca que la ciutat s’encamine cap a en les línies marcades per l’Agenda Urbana Espanyola.

Una de les exigències d’aquests documents és que siguen resultat de processos participatius, que contemplen i incorporen les aportacions de diferents col·lectius ciutadans. En aquest context s’ha organitzat ‘La ciutat que tu vols’.