Alumnes d’FP de la branca de Comerç i Màrqueting de l’IES Severo Ochoa presenten un pla per a captar abonats europeus a l’Elx CF

Alumnes d’FP de la branca de Comerç i Màrqueting de l’IES Severo Ochoa presenten un pla per a captar abonats europeus a l’Elx CF

La regidora d’Educació, María José Martínez, el president del club, Joaquín Buitrago, i la directora de l’institut, Mercedes Valero, acompanyats pels quatre capitans del conjunt frangiverd, participen a l’acte al Centre de Congressos, en el qual es presenten les estratègies dissenyades pels estudiants


La captació i la fidelització d’abonats europeus residents a la província a l’Elx CF és el repte acceptat per l’alumnat dels cicles de grau superior de Formació Professional (FP) de Màrqueting i Publicitat i de Gestió de Vendes i Espais Comercials de l’IES Severo Ochoa, que han posat en pràctica la teoria dissenyant un pla de màrqueting per a aconseguir l’esmentat objectiu. Un projecte d’innovació educativa en el qual han aprés a efectuar investigacions de mercats, a planificar campanyes comunicatives, a segmentar o a analitzar la competència, a més d’altres habilitats necessàries per al dia a dia en el món laboral com ara a planificar-se, a treballar col·laborativament o a respectar l’opinió de tercers.

La tinenta d’alcalde d’Educació, María José Martínez; el president de l’Elx CF, Joaquín Buitrago; la directora i el cap d’estudis de l’IES Severo Ochoa, Mercedes Valero i Manuel Vera; el responsable de Màrqueting del club frangiverd, Jorge Pérez, acompanyats pels quatre capitans del conjunt futbolístic –Edgar Badia, Fidel, Verdú i Josan– i membres de la comunitat educativa de l’institut il·licità, han participat en la presentació del pla de màrqueting realitzada al Centre de Congressos per part de l’alumnat, al qual Martínez ha traslladat l’enhorabona pel seu bon fer.

La regidora s’ha referit a aquesta acció com “un projecte d’innovació educativa” que demostra “el talent que tenim als nostres centres d’ensenyament, al Severo Ochoa” i del qual “ens sentim orgulloses totes les persones que hem pogut participar en ell, connectant allò educatiu amb alguna cosa que és una passió: l’Elx Club de Futbol”, ha manifestat després d’agrair a Valero, al seu equip directiu i als docents implicats en la iniciativa per aquesta aplicació pràctica de la teoria. I a l’Elx CF per obrir les seues portes als estudiants una entitat d’aquesta envergadura i així posar en valor l’FP, “una aposta clara de l’Ajuntament”, ha afegit.

En concret, les conclusions a les quals s’han arribat en aquest cas pràctic específic és que el públic objectiu es compon majoritàriament de britànics majors de seixanta anys residents a la zona de Benidorm i la Vega Baixa. La Regidoria d’Educació, a més de posar en contacte l’IES Severo Ochoa amb l’Elx CF, va sufragar el transport de l’alumnat a diferents poblacions de la província durant la fase d’investigació, per a la qual van  haver de realitzar enquestes i treball de camp.