Campanya per a animar la ciutadania a comprar els regals del Dia de la Mare al comerç local

Campanya per a animar la ciutadania a comprar els regals del Dia de la Mare al comerç local

El regidor de Comerç, Felip Sànchez, juntament amb el CEO de Cacahuete Comunicación, Eloy Licerán, presenta aquesta iniciativa amb l’objectiu d’impulsar el comerç de proximitat en el Dia de la Mare, a la qual també se suma el món de Star Wars


La Regidoria de Comerç llança una campanya sota el lema ‘No és la força, és la teua mare’ per a impulsar les compres pel Dia de la Mare al comerç local. Aquesta acció comunicativa ha sigut presentada pel regidor de Comerç, Felip Sànchez, acompanyat del CEO de Cacahuete Comunicación, Eloy Licerán. Enguany, a la celebració del Dia de la Mare el 7 de maig s’ha sumat la celebració del dia de Star Wars, que és el 4 de maig.

La campanya està composta per tres espots publicitaris que mostren tres històries interrelacionades entre aquestes, en les quals es veu reflectida la vida d’un fill amb el seu referent matern que l’acompanya. Tal com afirmava el regidor de Comerç, “allò heroic també va molt unit a la maternitat”.

Els espots es podran veure fins al 7 de maig en les televisions locals, en les xarxes socials i en altres mitjans de comunicació de la localitat.